• 07-01-2009, 17:52:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba.
    Lafı çok uzatmak istemiyorum . 2 Ay once aldığım VPS Sunucunun başına gelenler ;
    1. adım sürekli olarak vps in kapanıp açılması.
    2. adım 3 Kez ip ve sunucu değişikliği
    3. adım VPS e format .
    4. adım mysql yedeklerinin alınmaması yüzünden yaşadığım büyük rezalet altı üstü 2000 üyemiz var onlarada madara olduk.
    5. adım 1 haftadır oyalanmak.
    6. adım VPS sunucu hizmetimizi haber vermeden herhangi bir bildirim yapmadan kapatmak.
    Ve son olarak artık cep telefonları yüzümüze kapanıyor msnden engelleniyoruz ve Fikrican OKAN denen bu adama ulaşamıyoruz. YUH Yani resmen sahtekarlık firması.. Altı üstü 35 TL yazıklar olsun diyorum bu kadarda amelelik olmaz ki .

    Arkadaşlar bu arkadaş zaten yasaklanmış r10.net den bundan sonra r10.net yetkililerine ve buradaki trader puanlarına vs dikkat edeceğim anlaşıldı.
  • 07-01-2009, 21:51:00
    #2
    Çok geçmiş olsun. Böyle firma olmaz olsun. 35 TL için yapılana bak!

    Yazık ki, yeri geliyor bu tür firmaların oyuncağı oluyoruz. Bu örnekte olduğu gibi..
  • 07-01-2009, 22:45:31
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Komik Telefonda yalvaran ödeme geçicek diyen siz değilmiydiniz?

    1. Böyle bir sorun olsa diğer müşterilerimiz gelirdi ve buraya yazardı.
    2. 3 kez değil, 2 kez DC değiştirdik. Teklandan, RH'ye ve en son şuanda çalıştığımız Netfactor Telekom ile çalışıyoruz.
    3. VPS'e format atılmasının sebebi, ana makinede çıkan donanımsal sorundan kaynaklanmaktadır. Sorarım size diğer meslektaşlarım; hiç biriniz böyle bir sorun ile karşılaşmadınız mı? Ayrıca bu sorundan sonra, format atılacağı 3 gün önceden bütün müşterilere bildirilmiş ve yedekleri alınmıştır.
    4. mySQL yedekleri alınmıştır ve hala söz konusu vatandaşın sunucusunda bulunmaktadır. (Kanıt isteyene resim ile gösterilebilir)
    5. Ödeme yapmadığınız için herhangi bir işlem yapılmamaktadır.
    6. Ödeme yapmadığınız için makineniz kapatılmıştır. (Söz konusu vatandaşın ödemesi, her ayın 31'idir. 31 Aralıkta tarafımıza hiçbir ödeme yapılmamış ve makinesi kapatılmıştır.

    Telefonu yüzünüze kapamadım. Eğer gündüz arayan ve 1 kere arayan sizseniz uygun değildim tekrar arayabilirdiniz. Tabirlerinize dikkat edeceksiniz VOLKAN denen adam! Ayrıca MSN'den engellesem şuanda Meşgul pozisyonunda sizi görüyor olmam değil mi Yalan yakışmıyor insanlara

    Kim yasaklanmış r10.net'ten onu anlamadım? Gerekli açıklamalar yapılmıştır ve daha fazla konuşmak gereksizdir.

    Ödemesi gelmeyen hesap kapatılır ! Var mı burda aksini yapan firma?

    @FLooD

    Bu cevapları okuduktan sonrada acaba düşünceniz aynı mı olacak, merak ettim doğrusu..

    Saygılarımla,
  • 07-01-2009, 22:57:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    FLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun. Böyle firma olmaz olsun. 35 TL için yapılana bak!

    Yazık ki, yeri geliyor bu tür firmaların oyuncağı oluyoruz. Bu örnekte olduğu gibi..
    Ayrıca yazmadan duramayacağım şuanda çok sinirliyim gerçekten. Siz bizden hizmet aldınız mı? Nasıl böyle oyuncak oluyoruz felan diye yorum yazabiliyorsunuz? Yada böyle firma olmaz olsun diyebiliyorsunuz? Nedir amacınız? Arkadaşmısınız, öyleyseniz söyleyin bilelim bizde ona göre hareket edelim.

    Ben her zaman bir şikayet konusu olduğunda karşı tarafı dinlemek için beklerim ve ona göre safımı belirlelim. Bence sizde öyle yapın olur mu, boş yere bir yerleri, birilerini karalamayın. 6 gün boyunca ödeme gelmemesine rağmen hesabı açık tutuldu. Ama insanoğlu nankör demişler, ben inanmazdım. Evet bu olayda da gördük ki haklılarmış. Bu ödeme gelmeyen 6 gün içinde ne palavralar atıldı, buraya yazmak istemiyorum. Ama gerek duyulursa onuda yazarım.

    Şimdilik iyi akşamlar..

    Saygılarımla,
  • 07-01-2009, 23:00:33
    #5
    öncelikle merhabalar .
    Volkanador bey bende fikrican beyle çalışıyorum . Daha yeni oldu fakat bende sizin kadar olmasada küçük bir kaç bilgisizliğimden kaynaklanan sorun yaşadım . fakat son derece soğuk kanlı bana yardımcı olmaya çalıştılar her seferinde ne arzu etmişsem hiç alâkarı bile olmasada benim henüz kullanma bilgimin yeterli olmayışından dolayı yardımlarını esirgemediler . hatta ve hatta kampanyadan aldıgım VPS ' yi tüm özellikleri 2 katına çıkattım yarı parası istediler ve üstüne üstelik hemen ödeme demdiler kampanya ücretinin yattıgı tarihlerde bundan sonra şimdiki ücreti atarsınız bizim için sıkıntı olmaz dediler . Şu durumda sizin ödeme yapmadan konu açıpta burda bunları sarf etmeniz gerçekten içler acısı bir durum oluşturuyor sizler için Fikrican arkadaşım ödemelerdede son derece esnek bir insandır eminimki sizin ödemenizde söylenilen 31 aralık tarihinden bir hayli zaman sonra kapatılmıştır çünkü ben domain tescili yaptırtıyorum problem degil tescili yapıyorum sonra atın ücreti diyor adam bana hiç domainin elinde kalacagını zarar edecegini göz önüne bile almıyor . bence büyük haksızlık ediyorsunuz hiç yoktan bu konuyu açmadan önce oturup beraberce bir görüşmeniz gerekirdi ...
  • 07-01-2009, 23:03:47
    #6
    ASELNet ile çalışıyorum..

    Sagolsunlar Eski sunucumdaki yedeklerimit taşıdılar sorunsuz olarak butun sitelerimi açtılar ve tek tek hepsi ile ilgilendiler..En ufak sorunda hemen yardımcı oldular..Ayrıca Sunucunun suandaki hızı ile tartışılmaz çok güzel..Ben suana kadar sorun yaşamadım..

    Bilginize..
  • 08-01-2009, 08:20:37
    #7
    @D!Gé

    Evet yorumlarınızı okuduktan sonra size hak verdim.

    Alttaki yorumumu geri alıyorum. Dedikleriniz doğru ise tamamen haklısınız.

    Biraz aceleci davranmışım
  • 08-01-2009, 10:50:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    FLooD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @D!Gé

    Evet yorumlarınızı okuduktan sonra size hak verdim.

    Alttaki yorumumu geri alıyorum. Dedikleriniz doğru ise tamamen haklısınız.

    Biraz aceleci davranmışım
    Hak vermenize sevindim. Fakat gerçekten herşey ortada. Arkadaş dün gün boyu MSN'de online idi. (akşam) Ama bana tek bir şey bile yazmadı. Sebep neydi acaba? Durun ben söyliyeyim kendisine. Ödeme yapmadığı için alacağı cevabı biliyordu. Acaba şimdi, altı üstü 35 TL için kim birşeyler yapmış oldu

    Neyse diyorum ve tekrar işime dönüyorum

    Saygılarımla,
  • 09-01-2009, 09:53:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hangi telefon ya yüzümüze kapattığınız telefonlar mı ? Ben aptalmıyım olmayan bi hizmete para ödeyeyim. Telefonda bana ne dediğinizi hatırlıyormusunuz ? Mysql dosyalarınız var fakat ben alıcam onu psu yedeğini parçalayacağım içinden çıkaracağım klasörler boş görünüyo. Tamam çok iyi mysql bilgimiz veya plesk bilgimiz olmayabilir ama böyle saçma zırvaları yiyecek kadarda boş değiliz. Ha siz çok iyi biliyosunuz fakat bi database i kaybettikden sonra tutup bana böyle aptalca ve çocukca bir tavırla msnden engel koymayı iyi biliyorsunuz. 3 Farklı telefondan arıyorum 3 nde de yüzüme kapanıyor telefonlar. Sizin çapınız ne arkadaşım . Benim mağduriyetimi gideremeyeceksiniz sonra bide benden para talep edeceksiniz. her gün 5 kere sunucular kapanacak sürekli ipler değişecek birde biz bu işi biliyoruz diye rahat rahat ortalıkda dolaşacaksınız. Bakkal bile işletemezsiniz bırakın sunucu satmayı ...

    1- Uzun süredir çalıştığınız ve gerçekden size hak verecek kaç tane müşteriniz var ? http://www.hostbul.net/yorumlar.asp?firma=4108 Burdan bakalım kaç tane var. www.war3turk.com Forumdaki kullanıcıların yazdıklarına bakarsanız sunucular ne durumda anlarsınız. Hepsi isyanlarda sunucu kapalıydı diye kaç adet başlık var onu bi okuyun bakalım ...

    2- Benim ip poolum 3 kez yenilendi 3 sefer ns değiştirdim . Daha O vps diye sattığınız çakma sistemin DNS lerinin kaç kez uçtuğunu kaç kez problem çıkardığını yazmama gerek varmı bilmiyorum . MSN de loglandı.

    3- Beni ilgilendirirmi ana makinanın sorunu. Sadece bir kez sorun çıkmış gibi saçma bi kanıyada kapılmasın insanlar . Ben burada size buna şahit 2000 küsür üye var diyorum. Sürekli kapanan sunucu. Komik.

    4- NERDE MYSQL yedekleri ? Klasörler görünüyo ama boş bu mu sizin bildirdiğiniz mysql yedeği var ibaresi ?

    5, 6 - Ben bu sunucuları kaç gün sorunsuz kullanmışım ? Aldığım ilk hafta herşey normaldi 2 ay kirasını ödedim. 3ncü aya girmek üzereydik. BENİM MAĞDURİYETİMİN MASRAFLARINI KİM KARŞILAYACAK ? Sen al bi işi eline yüzüne bulaştır sonrada parasını iste benden . Önce iş sonra aş !

    Kim yasaklamış sorusunu tekrar alabilrmiyim ?

    31.10.2008
    18:44:05
    ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
    VOLKAN
    admin parolasıdır 31.10.2008
    18:44:05
    ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
    VOLKAN
    ilk başlta kyulan 31.10.2008
    19:33:40
    ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
    VOLKAN
    :9 İlginç r10'dan banlamışlar beni 31.10.2008
    19:34:43
    VOLKAN
    ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
    allah allah neden öyle bir eylem yapma ihtiyacı duymuşlar.

    MSN Logları ilk günden beri bulunmaktadır.
    -
    35 TL için bana yalvarmakdan mı bahsediyorsun. Milli piyango , Devlet tiyatroları , Konsolosluklar , Anayasa mahkemesi , Keçiören belediyesi , Büyükşehir belediyesi ve bunun gibi yüzlerce referansa sahip olduğumuzu söylemem yeterlidir sanırım. Size 35 TL nin gelmesi muhasebeye verilecek bi direktifden geçiyor. Çok ihtiyacınız varsa hemen söyleyeyim parayı size çıksınlar. Son gelen ödemeye tekrar bir göz atarsanız bir şirket hesabından gelmiş olduğunu göreceksiniz.

    Gereken şikayet yapıldı dallandırıp budaklandırmak mı istiyorsunuz ? Mahkeme de görüşelim diyeceğim ama Aselnetworks.net - Aselhosting.net - asel.web.tr Sürekli isim değiştiriyorsunuz. Tabi artık işi biliyorsunuz ...

    Ciddiyetsizliğiniz yazdığınız mesajların içeriği ve kullandığınız smileylerden anlaşılıyor zaten gerçekden böyle bir suçlamaya gülerek göz kırparak cevap vermenizden ne kadar yüzsüz ve cahil olduğunuzu anlatıyor.

    Saygılarımla.