Hangi telefon ya yüzümüze kapattığınız telefonlar mı ? Ben aptalmıyım olmayan bi hizmete para ödeyeyim. Telefonda bana ne dediğinizi hatırlıyormusunuz ? Mysql dosyalarınız var fakat ben alıcam onu psu yedeğini parçalayacağım içinden çıkaracağım klasörler boş görünüyo. Tamam çok iyi mysql bilgimiz veya plesk bilgimiz olmayabilir ama böyle saçma zırvaları yiyecek kadarda boş değiliz. Ha siz çok iyi biliyosunuz fakat bi database i kaybettikden sonra tutup bana böyle aptalca ve çocukca bir tavırla msnden engel koymayı iyi biliyorsunuz. 3 Farklı telefondan arıyorum 3 nde de yüzüme kapanıyor telefonlar. Sizin çapınız ne arkadaşım . Benim mağduriyetimi gideremeyeceksiniz sonra bide benden para talep edeceksiniz. her gün 5 kere sunucular kapanacak sürekli ipler değişecek birde biz bu işi biliyoruz diye rahat rahat ortalıkda dolaşacaksınız. Bakkal bile işletemezsiniz bırakın sunucu satmayı ...
1- Uzun süredir çalıştığınız ve gerçekden size hak verecek kaç tane müşteriniz var ?
http://www.hostbul.net/yorumlar.asp?firma=4108 Burdan bakalım kaç tane var.
www.war3turk.com Forumdaki kullanıcıların yazdıklarına bakarsanız sunucular ne durumda anlarsınız. Hepsi isyanlarda sunucu kapalıydı diye kaç adet başlık var onu bi okuyun bakalım ...
2- Benim ip poolum 3 kez yenilendi 3 sefer ns değiştirdim . Daha O vps diye sattığınız çakma sistemin DNS lerinin kaç kez uçtuğunu kaç kez problem çıkardığını yazmama gerek varmı bilmiyorum . MSN de loglandı.
3- Beni ilgilendirirmi ana makinanın sorunu. Sadece bir kez sorun çıkmış gibi saçma bi kanıyada kapılmasın insanlar . Ben burada size buna şahit 2000 küsür üye var diyorum. Sürekli kapanan sunucu. Komik.
4- NERDE MYSQL yedekleri ? Klasörler görünüyo ama boş bu mu sizin bildirdiğiniz mysql yedeği var ibaresi ?
5, 6 - Ben bu sunucuları kaç gün sorunsuz kullanmışım ? Aldığım ilk hafta herşey normaldi 2 ay kirasını ödedim. 3ncü aya girmek üzereydik. BENİM MAĞDURİYETİMİN MASRAFLARINI KİM KARŞILAYACAK ? Sen al bi işi eline yüzüne bulaştır sonrada parasını iste benden . Önce iş sonra aş !
Kim yasaklamış sorusunu tekrar alabilrmiyim ?
31.10.2008
18:44:05
ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
VOLKAN
admin parolasıdır 31.10.2008
18:44:05
ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
VOLKAN
ilk başlta kyulan 31.10.2008
19:33:40
ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
VOLKAN
:9 İlginç r10'dan banlamışlar beni 
31.10.2008
19:34:43
VOLKAN
ASELNetworks | Fikrican OKAN | Yoğun
allah allah neden öyle bir eylem yapma ihtiyacı duymuşlar.
MSN Logları ilk günden beri bulunmaktadır.
-
35 TL için bana yalvarmakdan mı bahsediyorsun. Milli piyango , Devlet tiyatroları , Konsolosluklar , Anayasa mahkemesi , Keçiören belediyesi , Büyükşehir belediyesi ve bunun gibi yüzlerce referansa sahip olduğumuzu söylemem yeterlidir sanırım. Size 35 TL nin gelmesi muhasebeye verilecek bi direktifden geçiyor. Çok ihtiyacınız varsa hemen söyleyeyim parayı size çıksınlar. Son gelen ödemeye tekrar bir göz atarsanız bir şirket hesabından gelmiş olduğunu göreceksiniz.
Gereken şikayet yapıldı dallandırıp budaklandırmak mı istiyorsunuz ? Mahkeme de görüşelim diyeceğim ama Aselnetworks.net - Aselhosting.net - asel.web.tr Sürekli isim değiştiriyorsunuz. Tabi artık işi biliyorsunuz ...
Ciddiyetsizliğiniz yazdığınız mesajların içeriği ve kullandığınız smileylerden anlaşılıyor zaten gerçekden böyle bir suçlamaya gülerek göz kırparak cevap vermenizden ne kadar yüzsüz ve cahil olduğunuzu anlatıyor.
Saygılarımla.