D!Gé adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu adam R10 da kendi çocukça akıllarıyla bir çete oluşturmuşlar.
Hepsi de bir birlerini destekleyici yorumlar yazıyorlar.
Neyse lafı fazla uzatmanın bir anlamı yok.
Konuya Cevap yazmamın nedeni;
Bizim bir arkadaş da bu Sahtekar insandan VPS almıştı. 2 gün kullanmıştı memnun kalmadığı için geri ödeme talebinde bulunmuştu.
Daha doğrusu kendileri "tamam biz sana paranı geri vereceğiz" demişler.
sonra da gidiÅŸ o gidiÅŸ. bi daha adam telefonlara falan bile cevap vermemiÅŸ.
ardından farklı bi numaradan görüşmüş arkadaş. "tamam, en geç ayın 10'una kadar yatıracağız demişler." aradan 4 ay geçti hala değişen bi şey yok.. şimdi de adamlar olmayan firmayı kapatmışlar

Ya arkadaşlar lütfen biraz dikkat edelim hizmet alırken.
Adam oraya sözde faliyet belge numarasını yazmış..
imzasına bakarsanız görürsünüz..
asel.web.tr | ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri | YS-1436gidin bakın: FAALİYET BELGESİNE SAHİP YER SAĞLAYICILAR
YS-1436 diye bir faliyet numarası var mı

zaten en son 942 ye kadar numara var.
sen nasıl olurda 1436 diye faliyet numarası çıkarırsın

bu delil adamın nekadar sahtekar biri olduğunun resmen ilanıdır.
Tüm asel müşterilerine geçmiş olsun.
Lütfen hizmet almadan önce, o firmayı iyice bi araştırın.
ve sakın 3-5 kuruşun hesabını yapıpta paranızı çöpe atmayın.