• 11-01-2009, 00:53:00
    #28
    Üyeliği durduruldu
    ARTservers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ödemesi gelmeyen her hizmet askıya alınır yada kapatılır (bu hizmet aldığınız firmanın sözleşmesinde yer almaktadır.) Artı olarak sql yedeklerinden yada şu şekilde söylüyim hizmetini aldığınız ve kullanmakta olduğunuz vps'nin yada sunucunun yedekleri hizmet aldığınız firmaya ait değildir. En azından ben daha öyle bir firma görmedim! İki gündrür doğru düzgün nete giremiyorum işlerim sebebi ile Aselnetworks ile ilgili bu yazıyı görünce gerçekten inanamadım çünkü şimdiye kadar Aselnetworks hakkında hiçbir kötü yorum okumadım yada duymadım. Aselnetworks başarılarınızın devamını dilerim.

    Saygılar.
    Teşekkürler hocam. Sizin ve bazı müşterilerimizin bu mesajlarını okumak bizi son derece mutlu etmektedir. Bu söz konusu arkadaş sizleri, yani bizim yanımızda olanları yandaş diye adlandırsa da kendi çıkış yolunu henüz bulamamıştır Neyse oda onun problemidir tabiki..

    Saygılarımla,
    Fikrican OKAN
  • 11-01-2009, 01:08:58
    #29
    her insanın düşüncesine ve görüşlerine saygımız vardır, yani buradaki herkesin saygısı vardır ama herkes yaşadığını, gördüğünü bilir. Bunun ötesinede kimse geçemez. Benim x firmadan aldığım hizmet iyi olduktan sonra o firmayı kim kötülerde kötülesin benim için kendi bildiğim yaşadığım vardım.

    Saygılar.
  • 12-01-2009, 11:34:17
    #30
    Üyeliği durduruldu
    D!Gé adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çocuksun işte çocuk. Hala bana oyun server referanslarından bahsediyorsun. Al sana test ip sürekli ping at bakalım kaç ms çıkıyor. Senin bağlantında sorun varsa ben ne yapabilirim? Bende ankaradayım ve 22-25 arası çıkıyor sürekli. Git natrodan hizmet al o zaman. Muhaseben oraya ödeme yapsın, oraya yalvar 35 TL için biraz gecikecek diye. Telefonda ağlayacaktın nerdeyse Dedim tamam sorun değil diyince sustun zaten.

    Test IP: 212.175.141.202

    Neyse uzatmaya gerek yok. İşim var maalesef sana laf yetiştiremeyeceğim. Gereken sözler söylenmiştir sana ve yetmiştir heralde.

    İyi akşamlar..

    Saygılarımla,
    Çoluk cocukdan mı korktun ? Demek ki herşey öyle klavyede olmuyormuş. Keşke o işler senin dediğin gibi olsaydı evlat
  • 12-01-2009, 11:41:43
    #31
    D!Gé adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca yazmadan duramayacağım şuanda çok sinirliyim gerçekten. Siz bizden hizmet aldınız mı? Nasıl böyle oyuncak oluyoruz felan diye yorum yazabiliyorsunuz? Yada böyle firma olmaz olsun diyebiliyorsunuz? Nedir amacınız? Arkadaşmısınız, öyleyseniz söyleyin bilelim bizde ona göre hareket edelim.
    Ben her zaman bir şikayet konusu olduğunda karşı tarafı dinlemek için beklerim ve ona göre safımı belirlelim. Bence sizde öyle yapın olur mu, boş yere bir yerleri, birilerini karalamayın. 6 gün boyunca ödeme gelmemesine rağmen hesabı açık tutuldu. Ama insanoğlu nankör demişler, ben inanmazdım. Evet bu olayda da gördük ki haklılarmış. Bu ödeme gelmeyen 6 gün içinde ne palavralar atıldı, buraya yazmak istemiyorum. Ama gerek duyulursa onuda yazarım.
    Şimdilik iyi akşamlar..
    Saygılarımla,
    Ben hizmet aldımda ne oldu ki? 3 yıl önce gen.tr uzantılı domaini 1 yıllık için 50 liraya kayıt ettiren önce ödemeyi alan sonra domaini kayıt ettirmeyen sizsiniz. Hala mailleriniz duruyor. Bu durumdan madur olan arkadaşıma geçmiş olsun diyorum. Asel hosting hakkında bilgi isteyen herkese gerekli cevapları veriyorum umarım daha dikkatli olursunuz.
  • 12-01-2009, 11:56:11
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hizmet aldımda ne oldu ki? 3 yıl önce gen.tr uzantılı domaini 1 yıllık için 50 liraya kayıt ettiren önce ödemeyi alan sonra domaini kayıt ettirmeyen sizsiniz. Hala mailleriniz duruyor. Bu durumdan madur olan arkadaşıma geçmiş olsun diyorum. Asel hosting hakkında bilgi isteyen herkese gerekli cevapları veriyorum umarım daha dikkatli olursunuz.
    Gerçekden hiç gerek yok ya rengini belli etti yani bu arkadaş. İnsan nasıl terbiyesiz ve yüzsüz olabiliyor örneği burda. Siz arkadaşmısınız diyor . Ben adamı tanımıyorum. Kimin kiminle arkadaş olduğu belli burda. 6 Gün ödemem geçikmiş o yüzden kapatmış. Önce benim maduriyetimi gider. Uçurduğun database imi geri getir. Enayimi yazıyo alnımızda sen al verdiğin hizmetin içine et birde yüzsüzce para iste.

    Parası ödenmeyen hizmet kapanır diye yazan host firmalarına soruyorum ?

    Müşterilerinizi mağdur edip sonra birde paramı istiyorsunuz siz ? Ben adamın sunucusunda 2 ay barındırmışım database ve sunucuyu. O zamana kadar topladığım 2000 i aşkın üyelerin bilgileri ve kayıtları yokolmuş. Bu adamın bana bi faydası olmadı ki beni zarara soktu. Başlarım parasına benim müşterime karşı olan sorumluluğum nolacak ?

    Para ödeyecekmişim. Ne yapacakdım o parayı ödeyip bir de olmayan bi database le sıfırdan mı başlayacakdım. Bunun mantığı nerde ya rezil firma . Bu forumda veya sektörde müşterisiyle Çocuksun bilmem nesin falan diye konuşan terbiyesiz bir firma görülmüşmüdür ? Telefonda küfür ediyorum . Gülüyor ... Bu ne demek ya ... Alınmadım küfür ettiğin bireyler halka açık falan mı demek istiyorsun ? Eğer öyleyse benim için problem yok. Sen böyle devam et... Savunacak birşeyin olsa telefonda söylersin zaten.
  • 12-01-2009, 12:05:13
    #33
    Volkanador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekden hiç gerek yok ya rengini belli etti yani bu arkadaş. İnsan nasıl terbiyesiz ve yüzsüz olabiliyor örneği burda. Siz arkadaşmısınız diyor . Ben adamı tanımıyorum. Kimin kiminle arkadaş olduğu belli burda. 6 Gün ödemem geçikmiş o yüzden kapatmış. Önce benim maduriyetimi gider. Uçurduğun database imi geri getir. Enayimi yazıyo alnımızda sen al verdiğin hizmetin içine et birde yüzsüzce para iste.
    Parası ödenmeyen hizmet kapanır diye yazan host firmalarına soruyorum ?
    Müşterilerinizi mağdur edip sonra birde paramı istiyorsunuz siz ? Ben adamın sunucusunda 2 ay barındırmışım database ve sunucuyu. O zamana kadar topladığım 2000 i aşkın üyelerin bilgileri ve kayıtları yokolmuş. Bu adamın bana bi faydası olmadı ki beni zarara soktu. Başlarım parasına benim müşterime karşı olan sorumluluğum nolacak ?
    Para ödeyecekmişim. Ne yapacakdım o parayı ödeyip bir de olmayan bi database le sıfırdan mı başlayacakdım. Bunun mantığı nerde ya rezil firma . Bu forumda veya sektörde müşterisiyle Çocuksun bilmem nesin falan diye konuşan terbiyesiz bir firma görülmüşmüdür ? Telefonda küfür ediyorum . Gülüyor ... Bu ne demek ya ... Alınmadım küfür ettiğin bireyler halka açık falan mı demek istiyorsun ? Eğer öyleyse benim için problem yok. Sen böyle devam et... Savunacak birşeyin olsa telefonda söylersin zaten.
    Herzaman birilerini mağdur ederek dikkatmi çekmeye çalışıyor bilemiyorum. Fikrican arkadaşım ne dersin düşüncemde haklımıyım sence? Bir kerede olsa bir suçlamayı kabullen, gerçekten suçlu olduğun suçlamaları. Her zaman yağ gibi üste çıkmaktan başka bir şey yapamıyorsun. Kendini savunurkende karşındaki insanlara hakaret ederek yapıyorsun savunmanı. Üzülüyorum senin adına
  • 12-01-2009, 22:38:40
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herzaman birilerini mağdur ederek dikkatmi çekmeye çalışıyor bilemiyorum. Fikrican arkadaşım ne dersin düşüncemde haklımıyım sence? Bir kerede olsa bir suçlamayı kabullen, gerçekten suçlu olduğun suçlamaları. Her zaman yağ gibi üste çıkmaktan başka bir şey yapamıyorsun. Kendini savunurkende karşındaki insanlara hakaret ederek yapıyorsun savunmanı. Üzülüyorum senin adına
    Sağolun. Benim sizin üzülmenize hiç ihtiyacımız yok. Hala bir sorununuz yada sorunuz varsa info@aselnetworks.net adresli ile iletişime geçebilirsiniz veya telefonla bize ulaşabilirsiniz. Alnımız açık, utanacak bir iş yapmıyoruz.

    Bilginize,

    @VOLKAN denen adam

    Derdin varsa gelirsin. Maalesef telefonda küfür etmeyle yada klavyede yazmayla olmuyor bu işler. Sende ne güzel söylemişsin. Ayrıca gelsende birşey değişmeyecek sunucudan bütün bilgilerin silinmiştir. Bu kendini bilmez, vasıfsız arkadaş telefonda küfür ederek ne olduğunu belli etmiştir. Ne diyecektim senin seviyene düşüp bende mi küfür etseydim? O zamanda bu firma sahibi bana küfür etti diye ordai burda konuşacaktın. Neyse sen yine konuşuyorsun zaten, devam et problem değil..

    Bu konuya da bu son cevabımdır. Artık yeter çolukla, çocukla muattap olmuyorum. Bu arada son kez muhasebeye selamlar

    Saygılarımla, (Hak Edene)
  • 12-01-2009, 23:19:14
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Ben bu ay Çalışmaya başladım ASELNetworks ile Şuanda Çok Memnunum hiçbir Sorunum bulunmamakta hız desen hız Makina Kapanma gibide bir durum Sözkonusu değil ödeme yapmamışsınız 1 değil 2 gün değil tam 7 gün bedava hizmet alıyorsunuz daha neyin davasını yapiyorsunuz Senin yaptıgın çocukluktan başka hiçbirşey değil. bunu anlamıyorum Şuanda çok Memnunum Teşekkürler ASELNetworks.
  • 13-01-2009, 18:46:15
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Ağzına dolamışsın bi çoluk cocuk 24 saat eve kitlenmişin çelimsiz ağzından salya akan suratından sivilceler fırlayan zekası 5 para etmeyen asosyal dangalak üstüne birde yüzsüz zihniyetsiz geri kafalı karaktersiz bi adam Birde ben firmayım müşterilerimin sorunu yok falan diye ortada dolaşıyorsun... Sana tek Cevabım bu :



    Nerde Senin Firmalığın ? Sen müşterilerinin hepsine aynı kullanıcı adı şifreyimi veriyorsun ? . Kaç paralık senin zekan kaç kuruşluk adamsın . Benim yerimde kötü niyetli biri olsa bu hizmeti senden para verip alan adamın başına da çorap örer değil mi ? Tabi biz senin gibi ******** 3 kuruşluk olmadığımız için uyarıyoruz müşterini bu beceriksizlerle çalışma diye . Senin gibi karaktersiz olsak tutar bel altı vururz. ÖNCE ÖĞRENDE GEL ORTALIKDA HOST FİRMASIYIM DİYE DOLAŞMA . BU NE BU ? . 1 MÜŞTERİYİ DAHA MAĞDUR EDECEKSİN ÜSTÜNE BİRDE HALA PARA KAZANACAKSIN . SENİN GİBİ ADAMIN BEN TELEFONDA DEDİKLERİM GEÇERLİ HALA.

    Daha fazla konuşmaya gerek varmı ? Daha kaç arkadaşını getirip burda yorum yazdıracaksın ya lamer. Bas git kumdan kale yap biraz yapının mantığını öğrenirsin belki senin 0 dan başlamaya ihtiyacın var dangoloz...