her insanın düşüncesine ve görüşlerine saygımız vardır, yani buradaki herkesin saygısı vardır ama herkes yaşadığını, gördüğünü bilir. Bunun ötesinede kimse geçemez. Benim x firmadan aldığım hizmet iyi olduktan sonra o firmayı kim kötülerde kötülesin benim için kendi bildiğim yaşadığım vardım.
Saygılar.