• 13-01-2009, 18:49:52
    #37
    Üyeliği durduruldu
    VolkanYILDIRIM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu ay Çalışmaya başladım ASELNetworks ile Şuanda Çok Memnunum hiçbir Sorunum bulunmamakta hız desen hız Makina Kapanma gibide bir durum Sözkonusu değil ödeme yapmamışsınız 1 değil 2 gün değil tam 7 gün bedava hizmet alıyorsunuz daha neyin davasını yapiyorsunuz Senin yaptıgın çocukluktan başka hiçbirşey değil. bunu anlamıyorum Şuanda çok Memnunum Teşekkürler ASELNetworks.
    Bu sitelerde sana ait herhalde . AL bu VPS i ... Hayrını gör anladın sen.
  • 13-01-2009, 19:17:55
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Adam gibi konuş. Gerçi sen adam değilsin. Çok zeki arkadaşım, Windows 2003 kullanıcı, Administrator olur zaten. Gerizekalı arkadaş VPS'i aldığında kullanıcı adı ne diye bana soruyordun. Çok mu biliyorsun sen? Evet VPS'inee formattan sonra aynı şifre verildi. Bu şifrenin değiştirilip yada değiştirilmemesi müşteriye kalmış birşeydir. İsteyen değiştirir, isteyen hacklenmesini ister. Senin salaklığın burdan belli işte. Anca bunu becerebilirsin

    Alıntı
    Bir Sonraki Ödeme Tarihi: 05.02.2009

    Lütfen ilk işiniz hatalı gördüğünüz bilgileri ve şifrelerinizi değiştirmek olsun.


    Her türlü görüş, öneri, soru ve sorununuz için 7 gün 24 saat boyunca (0312) 283 97 91 numaralı sabit hattımızı veya (0546) 587 90 25 numaralı GSM hattımızı kullanabilirsiniz.


    Bak bakalım yukarıda ne yazıyor? Teslimat mailinde gerekli uyarı yapılmış değil mi çok zeki adam olmayan VOLKAN denen insani şahsiyet! Neyse ya sana cevap verip daha fazla burda prim yapmanı sağlayamayacağım.

    Not: Yukarıda yazan VolkanYILDIRIM eski müşterimdir. Senin resimde verdiğin VPS ona ait değildir, sıkma canını Hadi bak işine şimdi. Çocuklara counter oynat sen. Muhasebicinle felan görüş..

    İyi akşamlar..
  • 13-01-2009, 21:18:16
    #39
    Üyeliği durduruldu
    WHM Virtuozzo benzeri programların Administrator kısmında Müşteri hesabı yaratırken random password üreten ve mail olarak yollayabilen bir sistem var biliyorsun değil mi ? Artı yeni hesaplar için Html şeklinde dahi düzenleyebileceğin hazır bi Yeni Hesap formu var mail dahi gönderen. Ben bunları 2 günde öğrendim işim olmadığı halde. Senin işin bu birde ya ...

    Yazık ya iş yapıyorsunuz birde para kazanıyorsunuz. Memleketimde sizin gibi tornavidacılara para veriyorlar. Ha şunuda unutmadım . "psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."

    Öğrendik ki O işin yedek parçalamayla alakası yok Çünkü sadece client hesaplarını sıkıştırıp yedekliyor. Senin ben var ya ehehe neyse banlamasınlar

    Ben counter oynamaya devam edeyim . Oradaki 15 yaşında veletler bile senden akıllı en azından
  • 13-01-2009, 21:55:40
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Volkanador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WHM Virtuozzo benzeri programların Administrator kısmında Müşteri hesabı yaratırken random password üreten ve mail olarak yollayabilen bir sistem var biliyorsun değil mi ? Artı yeni hesaplar için Html şeklinde dahi düzenleyebileceğin hazır bi Yeni Hesap formu var mail dahi gönderen. Ben bunları 2 günde öğrendim işim olmadığı halde. Senin işin bu birde ya ...

    Yazık ya iş yapıyorsunuz birde para kazanıyorsunuz. Memleketimde sizin gibi tornavidacılara para veriyorlar. Ha şunuda unutmadım . "psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."

    Öğrendik ki O işin yedek parçalamayla alakası yok Çünkü sadece client hesaplarını sıkıştırıp yedekliyor. Senin ben var ya ehehe neyse banlamasınlar

    Ben counter oynamaya devam edeyim . Oradaki 15 yaşında veletler bile senden akıllı en azından
    Onun parçalanmadığını (.sql) şekline çevrilmediğini kimden öğrendiysen ona selam söyle. O bu işi bilmiyor demek ki.

    Alıntı
    "psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."
    İlk olarak psu değil .psa yedeğidir o. Doğru yazılmasını öğrenin counter'dan vakit bulursanız Ben sana .psa içinden çıkartacağım demedim. Mysql sunucunda data klasöründe duruyor. Onu .sql yapıp okutacaktım. Ama zeki arkadaş ödeme yapmadan hizmet almaya kalkınca uğraşmadım. Tamam mı canım var mı başka sorun?

    Sen o kadar salaksın işte. HTML formuyla uğraşıp, müşteriye şifre verecek kadar zamanım yok benim. Görende müşterimin sunucusunu hackleyip içeriye girdi sanacak. Kıskandın değil mi boşalan VPS'i hemen sattığımızı. Sen bu tarz konular açarak yere düştüğün sürece, bizim satışlarımız artar hiç merak etme. Seni gidi kendini zeki sanan aptal şey. Neyse ben burda daha fazla senin seviyene inmek istemiyorum.

    Bu, bu konuya son mesajımdır. Gereken her cevap, gerek ben, gerekse müşterilerim tarafından verilmiştir. Senin gibi bir adamda halken çıkış yolunu bulamamaktadır. Neyse ara belki bulursun..

    Bu konuyu okuyan herkese cümleten iyi akşamlar.

    Saygılarımla,
  • 13-01-2009, 22:07:54
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Son Noktayı Ben Koyuyorum ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri Hiç Bir Şekilde Suçlamaya Gerek Yok Bana Gelen Mail Tam Olarak Okumadığımdan Dolayı Böle Bişey Ortaya Çıkmıştır Hack Olayı Kesinlikle Yoktur Arkadaş Şifreleri Bildiğinden Dolayı Girmiştir Ve Ben Çok Memnunum ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri den Herşeyde İlgileniyorlar Kötülemeye Gerek Yoktur Teşekkürler İyi Akşamlar
  • 16-01-2009, 12:00:10
    #42
    Fikri Can kardeşim sen bu işi bırak gitsin boş ver...
  • 18-04-2009, 04:58:46
    #43
    Bu Aselnet kadar pis bir firma fikrican kadarda ******** bir adam yok piyasada bunlar gibi adamlar yüzünden herkes 10 defa düşünüp alışveriş yapıyor.. ben ödemesini yaptıgım vps kapalıydı neden kapalı diyorum adama.. geri iade yapacagız diyor dedimki yedekler ne olacak? cevap verilmiştir hadi güle güle! diyor bu ne biçim firma sitemizi kapatacak 1 hafta sonra müşterim haber verdi diye haberim olacak sonra güle güle diyecek artı geri ödemenide yapmıyorum diyor fikrican okan senin başına yıkarım firmanı dolandırıcımısın nesin pis herif
  • 18-04-2009, 21:44:20
    #44
    Üyeliği durduruldu
    superkedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Aselnet kadar pis bir firma fikrican kadarda ******** bir adam yok piyasada bunlar gibi adamlar yüzünden herkes 10 defa düşünüp alışveriş yapıyor.. ben ödemesini yaptıgım vps kapalıydı neden kapalı diyorum adama.. geri iade yapacagız diyor dedimki yedekler ne olacak? cevap verilmiştir hadi güle güle! diyor bu ne biçim firma sitemizi kapatacak 1 hafta sonra müşterim haber verdi diye haberim olacak sonra güle güle diyecek artı geri ödemenide yapmıyorum diyor fikrican okan senin başına yıkarım firmanı dolandırıcımısın nesin pis herif
    Adam gibi konuş. Burda atıp tutmak kolay değil mi Klavye delikanlısı seni. Adresimizi verelim gel istersen olur mu? Yazını editle adamın asabını bozma. Yedeklerini vereceğim varsada vermem..

    Cevap bekliyorum.
  • 18-04-2009, 22:41:35
    #45
    D!Gé adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gibi konuş. Burda atıp tutmak kolay değil mi Klavye delikanlısı seni. Adresimizi verelim gel istersen olur mu? Yazını editle adamın asabını bozma. Yedeklerini vereceğim varsada vermem..
    Cevap bekliyorum.
    Trilyonluk zarar ugrayacagımı bilsem ben ite gene it derim Fırıldak yapıyorsan kıvırmayacaksın bu kadar adam sana laf söylüyor şantajmı ediyorsun yedeklerin bende diye.. hem üçkagıtçı hem pişkinsin birde cevap vermeye kalkıyon