VolkanYILDIRIM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aselnetworks.net Asel.web.tr Hakkında...
55
●3.430
- 13-01-2009, 18:49:52Üyeliği durdurulduBu sitelerde sana ait herhalde . AL bu VPS i ... Hayrını gör anladın sen.
- 13-01-2009, 19:17:55Üyeliği durdurulduAdam gibi konuş. Gerçi sen adam değilsin. Çok zeki arkadaşım, Windows 2003 kullanıcı, Administrator olur zaten. Gerizekalı arkadaş VPS'i aldığında kullanıcı adı ne diye bana soruyordun. Çok mu biliyorsun sen? Evet VPS'inee formattan sonra aynı şifre verildi. Bu şifrenin değiştirilip yada değiştirilmemesi müşteriye kalmış birşeydir. İsteyen değiştirir, isteyen hacklenmesini ister. Senin salaklığın burdan belli işte. Anca bunu becerebilirsin

Alıntı
Bak bakalım yukarıda ne yazıyor? Teslimat mailinde gerekli uyarı yapılmış değil mi çok zeki adam olmayan VOLKAN denen insani şahsiyet! Neyse ya sana cevap verip daha fazla burda prim yapmanı sağlayamayacağım.
Not: Yukarıda yazan VolkanYILDIRIM eski müşterimdir. Senin resimde verdiğin VPS ona ait değildir, sıkma canını
Hadi bak işine şimdi. Çocuklara counter oynat sen. Muhasebicinle felan görüş..
İyi akşamlar..
- 13-01-2009, 21:18:16Üyeliği durdurulduWHM Virtuozzo benzeri programların Administrator kısmında Müşteri hesabı yaratırken random password üreten ve mail olarak yollayabilen bir sistem var biliyorsun değil mi ? Artı yeni hesaplar için Html şeklinde dahi düzenleyebileceğin hazır bi Yeni Hesap formu var mail dahi gönderen. Ben bunları 2 günde öğrendim işim olmadığı halde. Senin işin bu birde ya ...
Yazık ya iş yapıyorsunuz birde para kazanıyorsunuz. Memleketimde sizin gibi tornavidacılara para veriyorlar. Ha şunuda unutmadım . "psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."
Öğrendik ki O işin yedek parçalamayla alakası yok Çünkü sadece client hesaplarını sıkıştırıp yedekliyor. Senin ben var ya ehehe neyse banlamasınlar
Ben counter oynamaya devam edeyim . Oradaki 15 yaşında veletler bile senden akıllı en azından
- 13-01-2009, 21:55:40Üyeliği durdurulduOnun parçalanmadığını (.sql) şekline çevrilmediğini kimden öğrendiysen ona selam söyle. O bu işi bilmiyor demek ki.Volkanador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak psu değil .psa yedeğidir o. Doğru yazılmasını öğrenin counter'dan vakit bulursanızAlıntı
Ben sana .psa içinden çıkartacağım demedim. Mysql sunucunda data klasöründe duruyor. Onu .sql yapıp okutacaktım. Ama zeki arkadaş ödeme yapmadan hizmet almaya kalkınca uğraşmadım. Tamam mı canım var mı başka sorun?
Sen o kadar salaksın işte. HTML formuyla uğraşıp, müşteriye şifre verecek kadar zamanım yok benim. Görende müşterimin sunucusunu hackleyip içeriye girdi sanacak. Kıskandın değil mi boşalan VPS'i hemen sattığımızı. Sen bu tarz konular açarak yere düştüğün sürece, bizim satışlarımız artar hiç merak etme. Seni gidi kendini zeki sanan aptal şey. Neyse ben burda daha fazla senin seviyene inmek istemiyorum.
Bu, bu konuya son mesajımdır. Gereken her cevap, gerek ben, gerekse müşterilerim tarafından verilmiştir. Senin gibi bir adamda halken çıkış yolunu bulamamaktadır. Neyse ara belki bulursun..
Bu konuyu okuyan herkese cümleten iyi akşamlar.
Saygılarımla, - 13-01-2009, 22:07:54Üyeliği durdurulduSon Noktayı Ben Koyuyorum ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri Hiç Bir Şekilde Suçlamaya Gerek Yok Bana Gelen Mail Tam Olarak Okumadığımdan Dolayı Böle Bişey Ortaya Çıkmıştır Hack Olayı Kesinlikle Yoktur Arkadaş Şifreleri Bildiğinden Dolayı Girmiştir Ve Ben Çok Memnunum ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri den Herşeyde İlgileniyorlar Kötülemeye Gerek Yoktur Teşekkürler İyi Akşamlar
- 18-04-2009, 04:58:46Bu Aselnet kadar pis bir firma fikrican kadarda ******** bir adam yok piyasada bunlar gibi adamlar yüzünden herkes 10 defa düşünüp alışveriş yapıyor.. ben ödemesini yaptıgım vps kapalıydı neden kapalı diyorum adama.. geri iade yapacagız diyor dedimki yedekler ne olacak? cevap verilmiştir hadi güle güle! diyor bu ne biçim firma sitemizi kapatacak 1 hafta sonra müşterim haber verdi diye haberim olacak sonra güle güle diyecek artı geri ödemenide yapmıyorum diyor fikrican okan senin başına yıkarım firmanı dolandırıcımısın nesin pis herif
- 18-04-2009, 21:44:20Üyeliği durdurulduAdam gibi konuş. Burda atıp tutmak kolay değil misuperkedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavye delikanlısı seni. Adresimizi verelim gel istersen olur mu? Yazını editle adamın asabını bozma. Yedeklerini vereceğim varsada vermem..
Cevap bekliyorum. - 18-04-2009, 22:41:35Trilyonluk zarar ugrayacagımı bilsem ben ite gene it derim Fırıldak yapıyorsan kıvırmayacaksın bu kadar adam sana laf söylüyor şantajmı ediyorsun yedeklerin bende diye.. hem üçkagıtçı hem pişkinsin birde cevap vermeye kalkıyonD!Gé adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
