Volkanador adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WHM Virtuozzo benzeri programların Administrator kısmında Müşteri hesabı yaratırken random password üreten ve mail olarak yollayabilen bir sistem var biliyorsun değil mi ? Artı yeni hesaplar için Html şeklinde dahi düzenleyebileceğin hazır bi Yeni Hesap formu var mail dahi gönderen. Ben bunları 2 günde öğrendim işim olmadığı halde. Senin işin bu birde ya ...

Yazık ya iş yapıyorsunuz birde para kazanıyorsunuz. Memleketimde sizin gibi tornavidacılara para veriyorlar. Ha şunuda unutmadım . "psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."

Öğrendik ki O işin yedek parçalamayla alakası yok Çünkü sadece client hesaplarını sıkıştırıp yedekliyor. Senin ben var ya ehehe neyse banlamasınlar

Ben counter oynamaya devam edeyim . Oradaki 15 yaşında veletler bile senden akıllı en azından
Onun parçalanmadığını (.sql) şekline çevrilmediğini kimden öğrendiysen ona selam söyle. O bu işi bilmiyor demek ki.

Alıntı
"psu yedeğinin içinden mysql yedeğini çıkarıcam parçalayıp volkan bey."
İlk olarak psu değil .psa yedeğidir o. Doğru yazılmasını öğrenin counter'dan vakit bulursanız Ben sana .psa içinden çıkartacağım demedim. Mysql sunucunda data klasöründe duruyor. Onu .sql yapıp okutacaktım. Ama zeki arkadaş ödeme yapmadan hizmet almaya kalkınca uğraşmadım. Tamam mı canım var mı başka sorun?

Sen o kadar salaksın işte. HTML formuyla uğraşıp, müşteriye şifre verecek kadar zamanım yok benim. Görende müşterimin sunucusunu hackleyip içeriye girdi sanacak. Kıskandın değil mi boşalan VPS'i hemen sattığımızı. Sen bu tarz konular açarak yere düştüğün sürece, bizim satışlarımız artar hiç merak etme. Seni gidi kendini zeki sanan aptal şey. Neyse ben burda daha fazla senin seviyene inmek istemiyorum.

Bu, bu konuya son mesajımdır. Gereken her cevap, gerek ben, gerekse müşterilerim tarafından verilmiştir. Senin gibi bir adamda halken çıkış yolunu bulamamaktadır. Neyse ara belki bulursun..

Bu konuyu okuyan herkese cümleten iyi akşamlar.

Saygılarımla,