Ağzına dolamışsın bi çoluk cocuk 24 saat eve kitlenmişin çelimsiz ağzından salya akan suratından sivilceler fırlayan zekası 5 para etmeyen asosyal dangalak üstüne birde yüzsüz zihniyetsiz geri kafalı karaktersiz bi adam Birde ben firmayım müşterilerimin sorunu yok falan diye ortada dolaşıyorsun... Sana tek Cevabım bu :
Nerde Senin Firmalığın ? Sen müşterilerinin hepsine aynı kullanıcı adı şifreyimi veriyorsun ? . Kaç paralık senin zekan kaç kuruşluk adamsın . Benim yerimde kötü niyetli biri olsa bu hizmeti senden para verip alan adamın başına da çorap örer değil mi ? Tabi biz senin gibi ******** 3 kuruşluk olmadığımız için uyarıyoruz müşterini bu beceriksizlerle çalışma diye . Senin gibi karaktersiz olsak tutar bel altı vururz. ÖNCE ÖĞRENDE GEL ORTALIKDA HOST FİRMASIYIM DİYE DOLAŞMA . BU NE BU ? . 1 MÜŞTERİYİ DAHA MAĞDUR EDECEKSİN ÜSTÜNE BİRDE HALA PARA KAZANACAKSIN . SENİN GİBİ ADAMIN BEN TELEFONDA DEDİKLERİM GEÇERLİ HALA.
Daha fazla konuşmaya gerek varmı ? Daha kaç arkadaşını getirip burda yorum yazdıracaksın ya lamer. Bas git kumdan kale yap biraz yapının mantığını öğrenirsin belki senin 0 dan başlamaya ihtiyacın var dangoloz...