Adam gibi konuş. Burda atıp tutmak kolay değil mi

Klavye delikanlısı seni. Adresimizi verelim gel istersen olur mu? Yazını editle adamın asabını bozma. Yedeklerini vereceğim varsada vermem..
Cevap bekliyorum.
Ya arkadaşlar Ben Bu Sahtekar insan için hiçbir şey demeyi layık bulmuyorum.
Bu adam R10 da kendi çocukça akıllarıyla bir çete oluşturmuşlar.
Hepsi de bir birlerini destekleyici yorumlar yazıyorlar.
Neyse lafı fazla uzatmanın bir anlamı yok.
Konuya Cevap yazmamın nedeni;
Bizim bir arkadaş da bu Sahtekar insandan VPS almıştı. 2 gün kullanmıştı memnun kalmadığı için geri ödeme talebinde bulunmuştu.
Daha doğrusu kendileri "tamam biz sana paranı geri vereceğiz" demişler.
sonra da gidiş o gidiş. bi daha adam telefonlara falan bile cevap vermemiş.
ardından farklı bi numaradan görüşmüş arkadaş. "tamam, en geç ayın 10'una kadar yatıracağız demişler." aradan 4 ay geçti hala değişen bi şey yok.. şimdi de adamlar olmayan firmayı kapatmışlar
Ya arkadaşlar lütfen biraz dikkat edelim hizmet alırken.
Adam oraya sözde faliyet belge numarasını yazmış..
imzasına bakarsanız görürsünüz.. asel.web.tr | ASELNetworks Internet ve Bilişim Hizmetleri | YS-1436
gidin bakın:
FAALİYET BELGESİNE SAHİP YER SAĞLAYICILAR YS-1436 diye bir faliyet numarası var mı
zaten en son 942 ye kadar numara var.
sen nasıl olurda
1436 diye faliyet numarası çıkarırsın
bu delil adamın nekadar sahtekar biri olduğunun resmen ilanıdır.
Tüm asel müşterilerine geçmiş olsun.
Lütfen hizmet almadan önce, o firmayı iyice bi araştırın.
ve sakın 3-5 kuruşun hesabını yapıpta paranızı çöpe atmayın.