@D!Gé
Evet yorumlarınızı okuduktan sonra size hak verdim.
Alttaki yorumumu geri alıyorum. Dedikleriniz doğru ise tamamen haklısınız.
Biraz aceleci davranmışım
Hak vermenize sevindim. Fakat gerçekten herşey ortada. Arkadaş dün gün boyu MSN'de online idi. (akşam) Ama bana tek bir şey bile yazmadı. Sebep neydi acaba? Durun ben söyliyeyim kendisine. Ödeme yapmadığı için alacağı cevabı biliyordu. Acaba şimdi, altı üstü 35 TL için kim birşeyler yapmış oldu
Neyse diyorum ve tekrar işime dönüyorum
Saygılarımla,