öncelikle merhabalar .
Volkanador bey bende fikrican beyle çalışıyorum . Daha yeni oldu fakat bende sizin kadar olmasada küçük bir kaç bilgisizliğimden kaynaklanan sorun yaşadım . fakat son derece soğuk kanlı bana yardımcı olmaya çalıştılar her seferinde ne arzu etmişsem hiç alâkarı bile olmasada benim henüz kullanma bilgimin yeterli olmayışından dolayı yardımlarını esirgemediler . hatta ve hatta kampanyadan aldıgım VPS ' yi tüm özellikleri 2 katına çıkattım yarı parası istediler ve üstüne üstelik hemen ödeme demdiler kampanya ücretinin yattıgı tarihlerde bundan sonra şimdiki ücreti atarsınız bizim için sıkıntı olmaz dediler . Şu durumda sizin ödeme yapmadan konu açıpta burda bunları sarf etmeniz gerçekten içler acısı bir durum oluşturuyor sizler için Fikrican arkadaşım ödemelerdede son derece esnek bir insandır eminimki sizin ödemenizde söylenilen 31 aralık tarihinden bir hayli zaman sonra kapatılmıştır çünkü ben domain tescili yaptırtıyorum problem degil tescili yapıyorum sonra atın ücreti diyor adam bana hiç domainin elinde kalacagını zarar edecegini göz önüne bile almıyor . bence büyük haksızlık ediyorsunuz hiç yoktan bu konuyu açmadan önce oturup beraberce bir görüşmeniz gerekirdi ...