Merhaba.
Lafı çok uzatmak istemiyorum . 2 Ay once aldığım VPS Sunucunun başına gelenler ;
1. adım sürekli olarak vps in kapanıp açılması.
2. adım 3 Kez ip ve sunucu değişikliği
3. adım VPS e format .
4. adım mysql yedeklerinin alınmaması yüzünden yaşadığım büyük rezalet altı üstü 2000 üyemiz var onlarada madara olduk.
5. adım 1 haftadır oyalanmak.
6. adım VPS sunucu hizmetimizi haber vermeden herhangi bir bildirim yapmadan kapatmak.
Ve son olarak artık cep telefonları yüzümüze kapanıyor msnden engelleniyoruz ve Fikrican OKAN denen bu adama ulaşamıyoruz. YUH Yani resmen sahtekarlık firması.. Altı üstü 35 TL yazıklar olsun diyorum bu kadarda amelelik olmaz ki .
Arkadaşlar bu arkadaş zaten yasaklanmış r10.net den bundan sonra r10.net yetkililerine ve buradaki trader puanlarına vs dikkat edeceğim anlaşıldı.