Çok geçmiş olsun. Böyle firma olmaz olsun. 35 TL için yapılana bak!
Yazık ki, yeri geliyor bu tür firmaların oyuncağı oluyoruz. Bu örnekte olduğu gibi..
Ayrıca yazmadan duramayacağım şuanda çok sinirliyim gerçekten. Siz bizden hizmet aldınız mı? Nasıl böyle oyuncak oluyoruz felan diye yorum yazabiliyorsunuz? Yada böyle firma olmaz olsun diyebiliyorsunuz? Nedir amacınız? Arkadaşmısınız, öyleyseniz söyleyin bilelim bizde ona göre hareket edelim.
Ben her zaman bir şikayet konusu olduğunda karşı tarafı dinlemek için beklerim ve ona göre safımı belirlelim. Bence sizde öyle yapın olur mu, boş yere bir yerleri, birilerini karalamayın. 6 gün boyunca ödeme gelmemesine rağmen hesabı açık tutuldu. Ama insanoğlu nankör demişler, ben inanmazdım. Evet bu olayda da gördük ki haklılarmış. Bu ödeme gelmeyen 6 gün içinde ne palavralar atıldı, buraya yazmak istemiyorum. Ama gerek duyulursa onuda yazarım.
Şimdilik iyi akşamlar..
Saygılarımla,