Sadecehosting.com dan şikayetçiyim
45
●2.767
- 02-06-2013, 21:12:39Bu bir hosting firması olduğu için buraya açtım yeri doğru.Cemevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse iş işten geçti zaten. 10 gün sonraya kaldı gönderseler ne yazar göndermeseler ne...
Sadece bu tip mesai kavramı olan yerlerle çalışmayın derim..
7 yıldır Tr lokasyonlu büyük bir firma ile çalışıyorum. Çok memnunum. Gece 3 te bile arasam yanıt verecek adamları ve çözüm üretecek personelleri var... Transfer falan ne istersen de yaparlar... - 02-06-2013, 21:32:30Ben Godaddy firmasında iyiyim şimdilik.Web_Kale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2013, 21:51:24Eğer transfer kodu istemek ücretli olsaydı 12 saat içinde işinizi hallediyorlarmış. Ama ücret ödenmeyen bir hizmet olduğu için beklemeniz gerekiyor.
http://www.sadecehosting.com/faq.php...darde_aciliyor
- 02-06-2013, 22:00:39enxdesigN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle kardeşim. Maksat kendilerine bağımlı kılmak ve sizden para sömürmek... Çifte standarttır. Bu firmadan ayrılma nedenim aslında İngilizlere satıldığı içindir. Bu firma ile olan bağlarımı koparmama bile müsade etmiyorlar. Sahibi de Türk lokasyonu da Türkiye olan bir firmayla çalışmak en iyisi... - 03-06-2013, 00:39:52Üyeliği durdurulduBirkaç şey diyeceğim;
* Destek talebine yarını bekleyin demeleri yerine kodu verebilirlerdi. Çünkü müşterinin kodu müşteri hizmetlerinden alma gibi bi lüxü yok.
* Şayet Domainin 5 günü kaldı ve ilgili kişi uzatacak 1 gün beklerse maalesef aynı firmada uzatmak zorunda kalır. Bu yüzden yanlıştır...
* Her zaman söylerim. Şu Türk firmalarından sırf papaz olmamak için uzak durun!
* Konu sahibi şikayet etse haklıdır. Çünkü konu sahibinin asla ve asla transfer kodunu beklememe zorunluluğu yoktur ki isteyen, istediği şekilde ve istediği saatte transfer yapabilir. Buna ne müşteri temsilcisi karışır nede başka kimse...
UMARIM BİŞEYLER ANLATMIŞIMDIR... - 03-06-2013, 01:06:41merdi kıpti şecaat arz ederken sirkatin söylerSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2013, 01:22:07Egsozcuya gittiğinizde, ''usta benim aracıma lpg takalım'' diyebiliyor musunuz?ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
