Birkaç şey diyeceğim;
* Destek talebine yarını bekleyin demeleri yerine kodu verebilirlerdi. Çünkü müşterinin kodu müşteri hizmetlerinden alma gibi bi lüxü yok.
* Şayet Domainin 5 günü kaldı ve ilgili kişi uzatacak 1 gün beklerse maalesef aynı firmada uzatmak zorunda kalır. Bu yüzden yanlıştır...
* Her zaman söylerim. Şu Türk firmalarından sırf papaz olmamak için uzak durun!
* Konu sahibi şikayet etse haklıdır. Çünkü konu sahibinin asla ve asla transfer kodunu beklememe zorunluluğu yoktur ki isteyen, istediği şekilde ve istediği saatte transfer yapabilir. Buna ne müşteri temsilcisi karışır nede başka kimse...
UMARIM BİŞEYLER ANLATMIŞIMDIR...