• 03-06-2013, 04:00:13
    #37
    Bence artık aklınızın bir köşesine yazın IHS gibi bir firma dururken başka bir firmadan Domain alınmaz

    Ek olarak IHS'de böyle bir saçmalık yok transfer kodunu istediğiniz zaman panelinizden tek tıkla telefonuza mesaj olarak geliyor.
  • 03-06-2013, 04:09:47
    #38
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence artık aklınızın bir köşesine yazın IHS gibi bir firma dururken başka bir firmadan Domain alınmaz

    Ek olarak IHS'de böyle bir saçmalık yok transfer kodunu istediğiniz zaman panelinizden tek tıkla telefonuza mesaj olarak geliyor.
    Bir üst mesajda belirttim ben bunlardan domain almadım. Eskiden aldığım bir firma el değiştirince benimkiler bu firmaya geçti. Bu domainim 40-50 k lık bir site idi ve o dönemden beri burada ama son bir senedir bir türlü transfer edemedim gitti... Bunlar da başka domainlerim de vardı. Üfürükten bir kaç domainin transfer kodunu panelimde görebiliyorken bu dediğim domainin transfer kodunu bir türlü göstermiyor ve vermiyorlar. Verdiklerinde de iş işten geçmiş oluyor ve sene-i devriyesinde kod geçersiz oluyor ve kodu yeniliyorlar bu sefer yine elde var sıfır

    Yoksa bendeki 200 domainin tamamı büyük bir domain firmasında. Tek panelden hepsini rahatlıkla yönetiyor her türlü işlemi hızla yapıyorum. Bir tek o firmalara aktaramadığım domainim bu kaldı, onu da alamıyoruz işte...
  • 03-06-2013, 09:12:53
    #39
    Bu sabah 10 günlüğüne bir yere gitmem lazımdı ama bu domaini halletmeden yola çıkmayacağım. Evet arkadaşlar şu an saat sabahın 9'u. Ne demişti görevli saat sabah 9 da ilgili departman ilgilenir demişti. 9 itibariyle gönderdiğim ticket:


    03 Haziran 2013 09:06 : Saat sabahın dokuzu. İş başı yapamadınız mı daha? Eğer on dakika içinde transfer şifrem doğru bir şekilde bana iletilmezse hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım. Derhal gönderin transfer kodunu. Kendi domain bilgi ekranımda görmek istiyorum.

    Gelen cevap

    03 Haziran 2013 09:11 : Sayın Müşterimiz;
    *******.**** AuthCode ******* şeklindedir.Saygılarımızla,
    03 Haziran 2013 09:11

    Sonunda kopardık. demek ki isteyince 5 dakikada oluyormuş...
  • 03-06-2013, 10:34:54
    #40
    Web_Kale adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sabah 10 günlüğüne bir yere gitmem lazımdı ama bu domaini halletmeden yola çıkmayacağım. Evet arkadaşlar şu an saat sabahın 9'u. Ne demişti görevli saat sabah 9 da ilgili departman ilgilenir demişti. 9 itibariyle gönderdiğim ticket:


    03 Haziran 2013 09:06 : Saat sabahın dokuzu. İş başı yapamadınız mı daha? Eğer on dakika içinde transfer şifrem doğru bir şekilde bana iletilmezse hakkınızda suç duyurusunda bulunacağım. Derhal gönderin transfer kodunu. Kendi domain bilgi ekranımda görmek istiyorum.

    Gelen cevap

    03 Haziran 2013 09:11 : Sayın Müşterimiz;
    *******.**** AuthCode ******* şeklindedir.Saygılarımızla,
    03 Haziran 2013 09:11

    Sonunda kopardık. demek ki isteyince 5 dakikada oluyormuş...
    Webkale.Net İnternet Hizmetleri yazıyor imzanda.
    Şayet bu işle uğraşıyor olmasaydım, senden 5-10 liraya bi hizmet alır.Gereksiz yaygara yaparakta sabaha kadar ayakta dikerdim destek isterdim..Muhtemelen tek kişi hizmet vermeye çalışıyorsun zaten.

    O firma sen 5 dakikada istedin diye değil,mesai saatleri içerisinde olduğu için sana o şifreyi verdi.
  • 03-06-2013, 11:10:47
    #41
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webkale.Net İnternet Hizmetleri yazıyor imzanda.
    Şayet bu işle uğraşıyor olmasaydım, senden 5-10 liraya bi hizmet alır.Gereksiz yaygara yaparakta sabaha kadar ayakta dikerdim destek isterdim..Muhtemelen tek kişi hizmet vermeye çalışıyorsun zaten.

    O firma sen 5 dakikada istedin diye değil,mesai saatleri içerisinde olduğu için sana o şifreyi verdi.

    Yahu ne kadar komik oluyorsunuz. benden 5-10 liraya hizmet alamazsın çünkü öyle bir iş yapmıyorum. Firma değilim. Keyfe keder bana iş yaptırmak isteyene istediği siteyi kodlar veririm. Hosting ve domain hizmeti vermem. Ayrıca tüm müşterilerime memur olmama rağmen gece gündüz hafta içi hafta sonu demeden cevap veririm hem de saçma sapan şeylere bile gece 2 de telefonla yanıt veriyorum. Kısacası olayı saptırmaya ve işin özünü kaçırmaya gerek yok. 70 milyon liraya satılan bir firmanın mesai saati dışında transfer maili atması ve bana 1 yıldır transfer kodu vermemesini eleştiriyoruz işi sulandırmayın
  • 03-06-2013, 11:31:53
    #42
    sadecehosting geçen yıl .tk domain sattığı insanları mağdur etti onca millete .tk domain sattı sonra dot.tk ile anlaşamadı hatta bir ay öncesinden de mail attı 3 yıl uzatın diye uzattık sonra da ne olduysa tk alan adlarına destek vermeyi kesmişti dot.tk hollanda subesi aratırdım hollandaca bilen arkadasa elimdeki bir kaç tk domaini o şekilde transfer ettirdim kurtuldum sadecehosting den domain konusunda sadecehostingden uzak durun işlerini hostingde iyi yapıyorlar ama domain konusunda uzak durulacak yer.

    domain konusunda türkiye de işi hakkıyla yapan firma varsa oda ihs.com.tr adamlar da kibir diye bişey 6 ay önce iki domain transfer ettim namecheap firmasında kampanya vardı transfer sifresini aldım firmadan transferi baslattım ihs.com.tr bir ticket attım adamlar telefonla aradılar beni transfere onay verdi 5 dk sonra yeni firmaya geçti domain isimtescil veya diğer türk firmaları olsa 5 gün bekletir yok icann politikaları böyleymiş der örnek isimtescil icann politikasında transfer işlemini kullanıcı başlatırsa 5 gün içinde firma cevap vermezse transfer başlar deniliyor firma isterse domain çıkışına karşı firmadan transfer isteği kabul olduğu gibi onayı verir örnek : godaddy.com 10 dk içinde transfer oluyor ihs.com.tr karşı firmadan transfer onayladımı telefonla aradınızmı hemen domain cıkısına izin veriyoyorlar.
  • 03-06-2013, 12:11:52
    #43
    Administrator
    Dünyanın en büyük Verimerkezlerinden birisi olan LeaseWeb'e Cuma akşamı ticket gönderdim hala bekliyorum. Hafta sonu bazı departmanlar çalışmıyor bundan dolayı bakmayabiliyorlar.
  • 03-06-2013, 12:46:10
    #44
    Dünyanın bir çok verimerkezinde 7/24 destek sadece fiziksel anlamda var. Satış , Domain yada Bölümlendirilmiş bir çok bölümde mesai kavramı var.

    İlerleyen zamanda bu tamamen Türkiye icinde geçerli olacak. Bence buna göre işlerinizi ayarlayıp buna göre ayarlamalarınızı yapmanızda fayda var.

    Problem çözümlendiyse dedikleri tarihte bence çok büyük bir problem yok. Vaad edilen tarihte işlemler gerçekleşmisse şirket politikası uygulanmış demektir.
  • 03-06-2013, 12:51:40
    #45
    Üyeliği durduruldu
    Firmayı seçerken bence görseline ve içeriğine bi bakın öyle seçin