Webkale.Net İnternet Hizmetleri yazıyor imzanda.
Şayet bu işle uğraşıyor olmasaydım, senden 5-10 liraya bi hizmet alır.Gereksiz yaygara yaparakta sabaha kadar ayakta dikerdim destek isterdim..Muhtemelen tek kişi hizmet vermeye çalışıyorsun zaten.
O firma sen 5 dakikada istedin diye değil,mesai saatleri içerisinde olduğu için sana o şifreyi verdi.
Yahu ne kadar komik oluyorsunuz. benden 5-10 liraya hizmet alamazsın çünkü öyle bir iş yapmıyorum. Firma değilim. Keyfe keder bana iş yaptırmak isteyene istediği siteyi kodlar veririm. Hosting ve domain hizmeti vermem. Ayrıca tüm müşterilerime memur olmama rağmen gece gündüz hafta içi hafta sonu demeden cevap veririm hem de saçma sapan şeylere bile gece 2 de telefonla yanıt veriyorum. Kısacası olayı saptırmaya ve işin özünü kaçırmaya gerek yok. 70 milyon liraya satılan bir firmanın mesai saati dışında transfer maili atması ve bana 1 yıldır transfer kodu vermemesini eleştiriyoruz işi sulandırmayın