• 03-06-2013, 01:23:34
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Egsozcuya gittiğinizde, ''usta benim aracıma lpg takalım'' diyebiliyor musunuz?
    Onlar farklı kategoriler hocam. Ayrıca gerekiyorsa illaki derim...
  • 03-06-2013, 01:28:23
    #29
    sunucuoptimizasyon.com
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar farklı kategoriler hocam. Ayrıca gerekiyorsa illaki derim...
    Ama mantık aynı üstad.

    2-3 kişiden oluşan bir firma olsa evet bir çalışan hostinge de bakar, domainede, çayda yapar, yemekte yapar. Ama binlerce müşterisi olan bir verimerkezinde departmanlar vardır, herkes kendi departmanında çalışır, kimse kimsenin departmanına yetkisiz erişim yapamaz, yaparsa işler karışır
  • 03-06-2013, 01:31:35
    #30
    biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merdi kıpti şecaat arz ederken sirkatin söyler
    "secaatin arz ederken merd-i kipti sirkatin söyler" olmasın o?
  • 03-06-2013, 01:32:21
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama mantık aynı üstad.

    2-3 kişiden oluşan bir firma olsa evet bir çalışan hostinge de bakar, domainede, çayda yapar, yemekte yapar. Ama binlerce müşterisi olan bir verimerkezinde departmanlar vardır, herkes kendi departmanında çalışır, kimse kimsenin departmanına yetkisiz erişim yapamaz, yaparsa işler karışır
    Şimdi hocam haklısınızda bu hosting olsa dediğiniz gibi olur. Mesela benim 5 gün sürem kaldı ve başka bi firmaya geçirecem diyelim. 4. günde bu transfer olmaz. Ben bu 5. günümde transferi başlatmak istediğimde müşteri hizmetleri ile niye diyaloğa gireyim? Ayrıca kendin biliyorsun tüm registrar firmalarında bu zaten hazırda var. Sonuçta bu domain taşınacaksa niye bekleyim ben? kodunu girer taşırım.
  • 03-06-2013, 01:40:37
    #32
    sunucuoptimizasyon.com
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi hocam haklısınızda bu hosting olsa dediğiniz gibi olur. Mesela benim 5 gün sürem kaldı ve başka bi firmaya geçirecem diyelim. 4. günde bu transfer olmaz. Ben bu 5. günümde transferi başlatmak istediğimde müşteri hizmetleri ile niye diyaloğa gireyim? Ayrıca kendin biliyorsun tüm registrar firmalarında bu zaten hazırda var. Sonuçta bu domain taşınacaksa niye bekleyim ben? kodunu girer taşırım.
    Madem domaininiz bu kadar önemli niye son güne bıraktınız diye biri sorsa?

    Transfer şak diye biten bir olay değil sonuçta 10 gün önceden hazırlığa başlasanız hiçbir sorun olmayacak, son ana bırakılırsa tabiki problem olacaktır.
  • 03-06-2013, 01:44:08
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem domaininiz bu kadar önemli niye son güne bıraktınız diye biri sorsa?

    Transfer şak diye biten bir olay değil sonuçta 10 gün önceden hazırlığa başlasanız hiçbir sorun olmayacak, son ana bırakılırsa tabiki problem olacaktır.
    Şimdi gene haklısınızda sonuçta domain benim domainim ve istediğim zaman edemem mi ? hadi onu da geç 10 gün kala da olsa 20 gün kalada olsa ben niye müşteri hizmetleri ile diyaloğa gireyim kodu alıp direk başlatmak varken ?
  • 03-06-2013, 01:49:17
    #34
    sunucuoptimizasyon.com
    ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi gene haklısınızda sonuçta domain benim domainim ve istediğim zaman edemem mi ? hadi onu da geç 10 gün kala da olsa 20 gün kalada olsa ben niye müşteri hizmetleri ile diyaloğa gireyim kodu alıp direk başlatmak varken ?
    Şu konuda sizde, konuyu açan arkadaşta haklı, bir transfer kodunu müşteri istediği zaman sistem üzerinden alabilmeli, bu çok gizli yada ulaşılamaz bir kod değil, sistem otomatik olarak güvenli şekilde bu kodu verebiliyor (en azından binlerce domain firmasında bu şekilde)

    Transfer kodu alabilmek için müşteri hizmetlerine bağlı olmak tabiki mantıksız, o yüzden domain alışverişlerini sistemini daha iyi oturtmuş bilinmiş firmalardan almak bu tür sorunları ortadan kaldırır, yani domaini aldığı firmayı müşteri kendisi seçmiş ve olacaklardanda kendisi sorumlu hal böyle iken şikayet etmenin bir anlamı yok, müşteri kendi hazırlamış bu problemi.
  • 03-06-2013, 01:52:21
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuda sizde, konuyu açan arkadaşta haklı, bir transfer kodunu müşteri istediği zaman sistem üzerinden alabilmeli, bu çok gizli yada ulaşılamaz bir kod değil, sistem otomatik olarak güvenli şekilde bu kodu verebiliyor (en azından binlerce domain firmasında bu şekilde)

    Transfer kodu alabilmek için müşteri hizmetlerine bağlı olmak tabiki mantıksız, o yüzden domain alışverişlerini sistemini daha iyi oturtmuş bilinmiş firmalardan almak bu tür sorunları ortadan kaldırır, yani birazda müşteridede hata var.
    Evet konu şimdi tam oturmuş oldu.
  • 03-06-2013, 03:49:28
    #36
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem domaininiz bu kadar önemli niye son güne bıraktınız diye biri sorsa?

    Transfer şak diye biten bir olay değil sonuçta 10 gün önceden hazırlığa başlasanız hiçbir sorun olmayacak, son ana bırakılırsa tabiki problem olacaktır.
    Domainimin süresini dolmasına daha 1 sene var. Buradaki asıl mesele transfer kodunun tarafıma 1 senedir verilmemesidir. Vermediler yeniledim devam ettim ama bu son olay işi çığrından çıkardı.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuda sizde, konuyu açan arkadaşta haklı, bir transfer kodunu müşteri istediği zaman sistem üzerinden alabilmeli, bu çok gizli yada ulaşılamaz bir kod değil, sistem otomatik olarak güvenli şekilde bu kodu verebiliyor (en azından binlerce domain firmasında bu şekilde)

    Transfer kodu alabilmek için müşteri hizmetlerine bağlı olmak tabiki mantıksız, o yüzden domain alışverişlerini sistemini daha iyi oturtmuş bilinmiş firmalardan almak bu tür sorunları ortadan kaldırır, yani domaini aldığı firmayı müşteri kendisi seçmiş ve olacaklardanda kendisi sorumlu hal böyle iken şikayet etmenin bir anlamı yok, müşteri kendi hazırlamış bu problemi.
    Evet kendiniz demişsiniz sistemde kendi kodumu görebilmeliyim zaten mesele bu. Arkadalar bir de firmayı ben kendim seçmedim. 8 yıl önce domain baka bir firmadaydı aynı bu adamların yatığı gibi registar firmasıyla anlaşmayı bozdular vs olayları oldu ve o firma da kapandı bizi hoop buraya devrettiler. Sisteme istemeden dahil olduk. Bir kaç sene transfer kodu istedim en sonunda ellerinden kaptım ama kaptığımda iş işten geçmişti kod elime geldiğinde son 25 gündeydi ve transfer olmadı. Ardından yeniledim ve bi daha istedim yine ses yok.

    Bu son olayda bunlar yine registar değiştiriyoruz dediler. Bana gönderdikleri maili aynen yazıyorum yeniden.


    Merhaba;

    Onlinenic registrar firmamız ile sözleşmemiz sona erdiği için alan adlarınızın taşıma işlemini onay vermeniz durumunda Directi bünyesine gerçekleştireceğiz.Bu esnada sistemleriniz üzerinde herhangi bir sıkıntı yaşanmayacaktır.Bu işlemler firmamız tarafından yapılacak olup tarafınıza işlem sonlandığında bilgilendirme yapılacaktır.
    *****.** alan adı transfer işlemleri için 8,49 Usd + Kdv = 18,03 TL şeklinde ödeme gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Transfer işlemleriniz tamamlandığında alan adınız 1 yıl süreyle yenilenecektir.
    Ödeme işleminizi ekte yer alan mail order formunu doldurarak,hesabınıza kredi ekleyerek yada banka havalesi http://www.sadecehosting.com/corporate-info.html olarak gerçekleştirebilirsiniz.

    Ödeme yaparken lütfen açıklamaya ‘**** domain transfer ücreti’’ şeklinde belirtiniz.Konu hakkında tarafımıza bilgi vermenizi rica ederim.

    LÜTFEN DİKKAT DAHA ALAN ADIMIN SÜRESİNİN DOLMASINA 11 AY VAR

    Ben de bu maile kızdım ve benden kendi saçmalıkları için kesmeye çalıştıkları transfer ücreti için hazır yakalamışım transfer kodunu yeniden isteyeyim dedim. Sonuç işte bu. Bakınız sistemlerinde kodu manuel müşteir temsilcisi size verecektir ibaresi var. İstiyorum mesai diyor. Bana da bu maili maalesef mesai saati dışında atıyorlar... Cuma gecesi gelen bu mail üzerine cumartesi öğleden sonra transfer kodu istiyorum... Olay budur. Kısacası bu adamlardan ben transfer kodumu alamıyorum. Yani bu ilk değil...


    Ayrıca transfer kodumu bana dilediğim zaman vermek ZORUNDALAR. bunun gecesi gündüzü yok. Milyon dolara satılan bir firmadaki bu ciddiyetsizlik yenilir yutulur bir şey değildir.