Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama mantık aynı üstad.

2-3 kişiden oluşan bir firma olsa evet bir çalışan hostinge de bakar, domainede, çayda yapar, yemekte yapar. Ama binlerce müşterisi olan bir verimerkezinde departmanlar vardır, herkes kendi departmanında çalışır, kimse kimsenin departmanına yetkisiz erişim yapamaz, yaparsa işler karışır
Şimdi hocam haklısınızda bu hosting olsa dediğiniz gibi olur. Mesela benim 5 gün sürem kaldı ve başka bi firmaya geçirecem diyelim. 4. günde bu transfer olmaz. Ben bu 5. günümde transferi başlatmak istediğimde müşteri hizmetleri ile niye diyaloğa gireyim? Ayrıca kendin biliyorsun tüm registrar firmalarında bu zaten hazırda var. Sonuçta bu domain taşınacaksa niye bekleyim ben? kodunu girer taşırım.