Madem domaininiz bu kadar önemli niye son güne bıraktınız diye biri sorsa?
Transfer şak diye biten bir olay değil sonuçta 10 gün önceden hazırlığa başlasanız hiçbir sorun olmayacak, son ana bırakılırsa tabiki problem olacaktır.
Şimdi gene haklısınızda sonuçta domain benim domainim ve istediğim zaman edemem mi ? hadi onu da geç 10 gün kala da olsa 20 gün kalada olsa ben niye müşteri hizmetleri ile diyaloğa gireyim kodu alıp direk başlatmak varken ?