• 02-06-2013, 19:52:04
    #10
    Benide mağdur etiler zamanında.
    Tk uzantılı satın aldığım domain yenilemediler onca emek çöp oldu.

    Bende 15 domaini isim tescil e taşıdım sinirimden.

    Eski kalitesi yok.

    GT-I9070 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 02-06-2013, 19:56:43
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    Firmanın ilgili departmanı hafta sonu çalışmıyor olabilir, şikayet edilecek bir durum yok. Bazı büyük yabancı verimerkezlerindede pazar günü isterseniz sunucunuz alev alsın bakmazlar.
  • 02-06-2013, 19:59:40
    #12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmanın ilgili departmanı hafta sonu çalışmıyor olabilir, şikayet edilecek bir durum yok. Bazı büyük yabancı verimerkezlerindede pazar günü isterseniz sunucunuz alev alsın bakmazlar.
    Pazar gününden bahseden kim beyefendi. Haftasonu çalışmıyor diyorsunuz hala... Mesajımın saatlerine baktınız mı acaba? Sadecehosting'den veri hizmeti istemiyorum ki. Ayrıca zaten bana gösterilmesi lazım gelen bir şeyi benden neden gizliyorlar mesele bu?
  • 02-06-2013, 20:01:03
    #13
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kraliçe elizabeth e şikayet etmekle işe başlayabilirsiniz. :P

    malum şuanda kendileri ingilize satılmış bir yer.
    ingiliz şirkete satılması bir şeyi değiştirmiyor. türkiye açısından farkeden bir şey yok, sadece vergiyi veren el değiştirdi. sadecehosting yine türkiyenin hukuk mevzuatına tabidir. bunu bilmeyecek kadar cahil olduğunuzu sanmıyorum..
  • 02-06-2013, 20:02:36
    #14
    sunucuoptimizasyon.com
    Beyefendi cumartesi 4 te ticket atmışsınız, mesaj attığınız tarih artık c.tesi günü mesainin erken bittiği bir saat olabilir birçok firmada c.tesi günü yarım gün çalışır birçok departman, siz sanırım bu tür firmaların ne şekilde çalıştığından bi habersiniz, bazı departmanların aciliyet önem sırası vardır, bir domainin transfer şifresi bir verimerkezi için en son önceliktir, c.tesi mesai bitimi yada pazar günü cevap verilememesi gayet normaldir, biraz fazla tepki gösteriyorsunuz.
  • 02-06-2013, 20:04:15
    #15
    Hostu hostçudan, domaini domainciden alın sorun yaşamazsınız.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 02-06-2013, 20:25:26
    #16
    çok büyütmüşsünüz olayı kodu alınca anında taşınıcakmı yani zaten şimdide alsan kodu yarında alsan bu transfer 2-7 gün sürecek illa neyin acelesi içindesinizki?

    hafta sonu tatili kapalıyız...
  • 02-06-2013, 20:35:21
    #17
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostu hostçudan, domaini domainciden alın sorun yaşamazsınız.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Bu yazıya uymanızı tavsiye ederim.

    Herkes bir şeyler demiş.
    Eğer domain işi yapıyorsa o firma her türlü desteği online vermek zorundadır.
    Ben bir ihs'de, bir Godaddy'de iletişime geçmiyorum Authorization kodu almak için.
  • 02-06-2013, 20:40:40
    #18
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyefendi cumartesi akşam 8 de ticket atmışsınız, mesaj attığınız tarih artık c.tesi günü mesainin bittiği bir saattir, siz sanırım bu tür firmaların ne şekilde çalıştığından bi habersiniz, bazı departmanların aciliyet önem sırası vardır, bir domainin transfer şifresi bir verimerkezi için en son önceliktir, c.tesi mesai bitimi yada pazar günü cevap verilememesi gayet normaldir, biraz fazla tepki gösteriyorsunuz.
    Ticketimi saat 16:00 da attım rasgele yorum yapmayın... Domain transferi asla son öncelik değildir bu kadar olmaz. Siz meselenin özünü kaçırıyorsunuz... Ben hafta içi internetsiz bir ortamda olacağım ve 10 gün işim dolayısıyla ulaşamayacağım. Bu adamlar bana zorla domain yenilememi istediler. Halbuki domainin süresinin dolmasına daha 1 sene var. Neymiş efendim registar firmalarını değiştirmişler... Bilip bilmeden konuşmayınız.

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostu hostçudan, domaini domainciden alın sorun yaşamazsınız.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Sonunda doğru bir tespit ama 8 yıl önce oraya geçmiş ve eşeklik yapılarak orada tutulan bir domain...


    TheMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok büyütmüşsünüz olayı kodu alınca anında taşınıcakmı yani zaten şimdide alsan kodu yarında alsan bu transfer 2-7 gün sürecek illa neyin acelesi içindesinizki?
    hafta sonu tatili kapalıyız...
    Yukarıda nedeni yazdım bu adamlar bana mail atmışlar ve mailde domaininizi derhal transfer etmemiz gerekmektedir çünkü registar firmayla olan anlaşmamız iptal oldu şu ücreti ödeyin uzatın deniyordu ben de bu firmayla devam etmek istemedim hepsi o... Lütfen olayı sadece haftasonuna bağlamayın. Olayda bunların bendne transfer kodunu gizlemesi ve zorla domain süremi uzatmak istemeleri var...