Benide mağdur etiler zamanında.
Tk uzantılı satın aldığım domain yenilemediler onca emek çöp oldu.
Bende 15 domaini isim tescil e taşıdım sinirimden.
Eski kalitesi yok.
GT-I9070 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Sadecehosting.com dan şikayetçiyim
45
●2.767
- 02-06-2013, 19:52:04
- 02-06-2013, 19:56:43Firmanın ilgili departmanı hafta sonu çalışmıyor olabilir, şikayet edilecek bir durum yok. Bazı büyük yabancı verimerkezlerindede pazar günü isterseniz sunucunuz alev alsın bakmazlar.
- 02-06-2013, 19:59:40Pazar gününden bahseden kim beyefendi. Haftasonu çalışmıyor diyorsunuz hala... Mesajımın saatlerine baktınız mı acaba? Sadecehosting'den veri hizmeti istemiyorum ki. Ayrıca zaten bana gösterilmesi lazım gelen bir şeyi benden neden gizliyorlar mesele bu?Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2013, 20:01:03ingiliz şirkete satılması bir şeyi değiştirmiyor. türkiye açısından farkeden bir şey yok, sadece vergiyi veren el değiştirdi. sadecehosting yine türkiyenin hukuk mevzuatına tabidir. bunu bilmeyecek kadar cahil olduğunuzu sanmıyorum..SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2013, 20:02:36Beyefendi cumartesi 4 te ticket atmışsınız, mesaj attığınız tarih artık c.tesi günü mesainin erken bittiği bir saat olabilir birçok firmada c.tesi günü yarım gün çalışır birçok departman, siz sanırım bu tür firmaların ne şekilde çalıştığından bi habersiniz, bazı departmanların aciliyet önem sırası vardır, bir domainin transfer şifresi bir verimerkezi için en son önceliktir, c.tesi mesai bitimi yada pazar günü cevap verilememesi gayet normaldir, biraz fazla tepki gösteriyorsunuz.
- 02-06-2013, 20:35:21Bu yazıya uymanızı tavsiye ederim.PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bir şeyler demiş.
Eğer domain işi yapıyorsa o firma her türlü desteği online vermek zorundadır.
Ben bir ihs'de, bir Godaddy'de iletişime geçmiyorum Authorization kodu almak için. - 02-06-2013, 20:40:40Ticketimi saat 16:00 da attım rasgele yorum yapmayın... Domain transferi asla son öncelik değildir bu kadar olmaz. Siz meselenin özünü kaçırıyorsunuz... Ben hafta içi internetsiz bir ortamda olacağım ve 10 gün işim dolayısıyla ulaşamayacağım. Bu adamlar bana zorla domain yenilememi istediler. Halbuki domainin süresinin dolmasına daha 1 sene var. Neymiş efendim registar firmalarını değiştirmişler... Bilip bilmeden konuşmayınız.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonunda doğru bir tespit ama 8 yıl önce oraya geçmiş ve eşeklik yapılarak orada tutulan bir domain...PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıda nedeni yazdım bu adamlar bana mail atmışlar ve mailde domaininizi derhal transfer etmemiz gerekmektedir çünkü registar firmayla olan anlaşmamız iptal oldu şu ücreti ödeyin uzatın deniyordu ben de bu firmayla devam etmek istemedim hepsi o... Lütfen olayı sadece haftasonuna bağlamayın. Olayda bunların bendne transfer kodunu gizlemesi ve zorla domain süremi uzatmak istemeleri var...TheMask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle