Beyefendi cumartesi 4 te ticket atmışsınız, mesaj attığınız tarih artık c.tesi günü mesainin erken bittiği bir saat olabilir birçok firmada c.tesi günü yarım gün çalışır birçok departman, siz sanırım bu tür firmaların ne şekilde çalıştığından bi habersiniz, bazı departmanların aciliyet önem sırası vardır, bir domainin transfer şifresi bir verimerkezi için en son önceliktir, c.tesi mesai bitimi yada pazar günü cevap verilememesi gayet normaldir, biraz fazla tepki gösteriyorsunuz.