ugur1502 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birkaç şey diyeceğim;

* Destek talebine yarını bekleyin demeleri yerine kodu verebilirlerdi. Çünkü müşterinin kodu müşteri hizmetlerinden alma gibi bi lüxü yok.

Egsozcuya gittiğinizde, ''usta benim aracıma lpg takalım'' diyebiliyor musunuz?