Cemevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de arkadaşım Hosting şikayetleri yerine Domain bölümüne aç bu konuyu.
Bu bir hosting firması olduğu için buraya açtım yeri doğru.

Neyse iş işten geçti zaten. 10 gün sonraya kaldı gönderseler ne yazar göndermeseler ne...

Sadece bu tip mesai kavramı olan yerlerle çalışmayın derim..

7 yıldır Tr lokasyonlu büyük bir firma ile çalışıyorum. Çok memnunum. Gece 3 te bile arasam yanıt verecek adamları ve çözüm üretecek personelleri var... Transfer falan ne istersen de yaparlar...