Aynen öyle kardeşim. Maksat kendilerine bağımlı kılmak ve sizden para sömürmek... Çifte standarttır. Bu firmadan ayrılma nedenim aslında İngilizlere satıldığı içindir. Bu firma ile olan bağlarımı koparmama bile müsade etmiyorlar. Sahibi de Türk lokasyonu da Türkiye olan bir firmayla çalışmak en iyisi...