• 18-09-2009, 07:02:13
    #46
    cicihosting daha geçen gün konu açıldı yaşı ufak olanlara karşı saygı gösterilmiyor eziyorlar felan diye.Şimdiye kadar yaşından ötürü kimseye bişey yazdığımda yok.Geçen senle ilgili konuda açılmıştı sende onlara inat resimlerini eklemiştin.Hatta samsun buluşmasında senin kulaklarını baya çınlattıkları yazılmıştı.Konuyu okuyorum yaptığını normal bi çocuk yapmaz. Bi laf vardır ; ne emmeye geliyorsun nede ...
    Ben ne seni tanırım nede sana hesap satan adamı. Senin istatistiğinde şunlar varken ; Posts Per Day: 16,87 Biri konuya bişey yazmış sende girip post kasma demişsin.Halbuki senin profilinde sana ne yaptığını soran birine verdiğin cevap daha ilginç ; Post kasıyorum napıyım
    Bak sana bir tavsiye ;Yazmadan önce iki düşün bir yaz. Şu sitede senin gibi yazılar yazan birine ben daha önce rastlamadım. Belki vardır ama ben görmedim.
  • 18-09-2009, 09:56:10
    #47
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse şunu dile getirmemiş, o mailde Rapidshare, bizden izinsiz sitenizde hesap satışı yapamazsınız demiş ve bazı telif hakkı durumlarından bahsetmiş. Sadece yetkili sitelerde hesap satışı yapılabileceğini söylemiş, aksi durumda bunun illegal olduğunu söylemiş.
    O zaman r10 da yapılan hesap satışları da illegal oluyor, zira bildiğim kadarıyla r10, rapidshare yetkili satıcısı değil. Bu durumda rapidshare hesap satış işlemlerinin r10 da yasak olması gerekiyor, adsense hesaplarının satışının yasak olması gibi...
    SONUNA KADAR HAKLISIN ABİ!

    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cicihosting daha geçen gün konu açıldı yaşı ufak olanlara karşı saygı gösterilmiyor eziyorlar felan diye.Şimdiye kadar yaşından ötürü kimseye bişey yazdığımda yok.Geçen senle ilgili konuda açılmıştı sende onlara inat resimlerini eklemiştin.Hatta samsun buluşmasında senin kulaklarını baya çınlattıkları yazılmıştı.Konuyu okuyorum yaptığını normal bi çocuk yapmaz. Bi laf vardır ; ne emmeye geliyorsun nede ...
    Ben ne seni tanırım nede sana hesap satan adamı. Senin istatistiğinde şunlar varken ; Posts Per Day: 16,87 Biri konuya bişey yazmış sende girip post kasma demişsin.Halbuki senin profilinde sana ne yaptığını soran birine verdiğin cevap daha ilginç ; Post kasıyorum napıyım
    Bak sana bir tavsiye ;Yazmadan önce iki düşün bir yaz. Şu sitede senin gibi yazılar yazan birine ben daha önce rastlamadım. Belki vardır ama ben görmedim.
    POST KASIYORUM DERKEN DU Bİ GÜLİM Ben postcuyum forum vb sistemlerde post kasarım bilmiyorsan karalamaya çalışma
  • 18-09-2009, 10:11:21
    #48
    Üyeliği durduruldu
    6 Gün kaldı sabır.

    Sorununuz varsa msn'den halletmeyi denemezmisiniz ? Db'yi şişiriyorsunuz ?
  • 18-09-2009, 10:19:33
    #49
    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Gün kaldı sabır.
    Sorununuz varsa msn'den halletmeyi denemezmisiniz ? Db'yi şişiriyorsunuz ?
    msn den söyledi sorununu küfür etti engelledi engeli kaldırdı küfür etti engelledi

    msnde ya bana 14 tl verirsin ya yeni hesap verirsin yada r10 da bütün konularını satışlarını baltalarım dedi


    o yüzden boyle yapıyor
  • 18-09-2009, 10:23:33
    #50
    divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn den söyledi sorununu küfür etti engelledi engeli kaldırdı küfür etti engelledi
    msnde ya bana 14 tl verirsin ya yeni hesap verirsin yada r10 da bütün konularını satışlarını baltalarım dedi
    o yüzden boyle yapıyor
    Kuran üstüne yemin edim ben sadece Rapid hesap istedim yalan konuşma bide bana dediklerini hemen unutmuşsun heralde bulursam logları koyacam En kısa zamanda görürsün 'SS' Leri
  • 18-09-2009, 10:32:23
    #51
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SONUNA KADAR HAKLISIN ABİ!
    POST KASIYORUM DERKEN DU Bİ GÜLİM Ben postcuyum forum vb sistemlerde post kasarım bilmiyorsan karalamaya çalışma

    Karalancak bi tarafın olsa şaşardım zaten.
  • 18-09-2009, 10:32:25
    #52


    Resimde hem para iade hemde hesap açtım yazıyo

    Benimkini Neden açmadın ?
  • 18-09-2009, 10:32:34
    #53
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Resimde hem para iade hemde hesap açtım yazıyo
    Benimkini Neden açmadın ?
    defalarca söyledim premium puanım bitti hesap açacak puanım yok

    1 konu açtım hesap satıcam diye adam geldi 30 tane mesaj yazdı
    şikayet bölümüne yaz moderatörlere pm yaz mail yaz msn den yaz vs
    dürüst düzgün birisi olsan konuyuda kirletmezsin forumuda yaptığın ayıptır satışı baltalama lafını hiç beğenmiyorum sen öyle diyorsun diye o tabiri kullanıyorum satışımı filan baltalamanda umrumda değil bana güvenmeyipte sizin üslubunuzda birisinin yazılarına itibar edecek birisi benden birşey satın almasın zaten
  • 18-09-2009, 10:34:24
    #54
    divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 konu açtım hesap satıcam diye adam geldi 30 tane mesaj yazdı
    şikayet bölümüne yaz moderatörlere pm yaz mail yaz msn den yaz vs
    dürüst düzgün birisi olsan konuyuda kirletmezsin forumuda yaptığın ayıptır satışı baltalama lafını hiç beğenmiyorum sen öyle diyorsun diye o tabiri kullanıyorum satışımı filan baltalamanda umrumda değil bana güvenmeyipte sizin üslubunuzda birisinin yazılarına itibar edecek birisi benden birşey satın almasın zaten
    sen attığım resme bak sonra cevap yaz
    UTANMADAN -İTRADER VERİYORSUN