usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse şunu dile getirmemiş, o mailde Rapidshare, bizden izinsiz sitenizde hesap satışı yapamazsınız demiş ve bazı telif hakkı durumlarından bahsetmiş. Sadece yetkili sitelerde hesap satışı yapılabileceğini söylemiş, aksi durumda bunun illegal olduğunu söylemiş.
O zaman r10 da yapılan hesap satışları da illegal oluyor, zira bildiğim kadarıyla r10, rapidshare yetkili satıcısı değil. Bu durumda rapidshare hesap satış işlemlerinin r10 da yasak olması gerekiyor, adsense hesaplarının satışının yasak olması gibi...
SONUNA KADAR HAKLISIN ABİ!

sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cicihosting daha geçen gün konu açıldı yaşı ufak olanlara karşı saygı gösterilmiyor eziyorlar felan diye.Şimdiye kadar yaşından ötürü kimseye bişey yazdığımda yok.Geçen senle ilgili konuda açılmıştı sende onlara inat resimlerini eklemiştin.Hatta samsun buluşmasında senin kulaklarını baya çınlattıkları yazılmıştı.Konuyu okuyorum yaptığını normal bi çocuk yapmaz. Bi laf vardır ; ne emmeye geliyorsun nede ...
Ben ne seni tanırım nede sana hesap satan adamı. Senin istatistiğinde şunlar varken ; Posts Per Day: 16,87 Biri konuya bişey yazmış sende girip post kasma demişsin.Halbuki senin profilinde sana ne yaptığını soran birine verdiğin cevap daha ilginç ; Post kasıyorum napıyım
Bak sana bir tavsiye ;Yazmadan önce iki düşün bir yaz. Şu sitede senin gibi yazılar yazan birine ben daha önce rastlamadım. Belki vardır ama ben görmedim.
POST KASIYORUM DERKEN DU Bİ GÜLİM Ben postcuyum forum vb sistemlerde post kasarım bilmiyorsan karalamaya çalışma