PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 Gün kaldı sabır.
Sorununuz varsa msn'den halletmeyi denemezmisiniz ? Db'yi şişiriyorsunuz ?
msn den söyledi sorununu küfür etti engelledi engeli kaldırdı küfür etti engelledi

msnde ya bana 14 tl verirsin ya yeni hesap verirsin yada r10 da bütün konularını satışlarını baltalarım dedi


o yüzden boyle yapıyor