cicihosting daha geçen gün konu açıldı yaşı ufak olanlara karşı saygı gösterilmiyor eziyorlar felan diye.Şimdiye kadar yaşından ötürü kimseye bişey yazdığımda yok.Geçen senle ilgili konuda açılmıştı sende onlara inat resimlerini eklemiştin.Hatta samsun buluşmasında senin kulaklarını baya çınlattıkları yazılmıştı.Konuyu okuyorum yaptığını normal bi çocuk yapmaz. Bi laf vardır ;
ne emmeye geliyorsun nede ...
Ben ne seni tanırım nede sana hesap satan adamı. Senin istatistiğinde şunlar varken ; Posts Per Day: 16,87 Biri konuya bişey yazmış sende girip post kasma demişsin.Halbuki senin profilinde sana ne yaptığını soran birine verdiğin cevap daha ilginç ; Post kasıyorum napıyım

Bak sana bir tavsiye ;Yazmadan önce iki düşün bir yaz. Şu sitede senin gibi yazılar yazan birine ben daha önce rastlamadım. Belki vardır ama ben görmedim.