• 17-09-2009, 18:53:45
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiden alırken 2 tl'ye aldığınız hesap için 2tl'den başka geri ödeme talep edemezsiniz.
    Eğer almış olduğunuz hesap bir gün veya 2-3 içerisinde kapatıldıysa satan kişi tarafından zararının giderilmesi gerekmektedir.
    Zararın giderilmesi derken yeni bir hesap ve/veya verilen ödeme geri iade edilir.
    Hesap alan kişi illede hesap diye tutturamaz eğer satan kişi geri ödeme yapmıyorum veya zararını karşılamıyorum derse suçlu duruma düşer.
    1 araba aldınız 10 liraya, sonraki gün hemen müşteri buldunuz 100 liraya alacak ama arkadaşınıza verdiniz 1günlüğüne ve kaza yaptı şimdi arkadaşınızdan 10 lirami alacaksınız 100 liramı ?
    Lütfen herşeyi saygı çerçevesinde ve mantıklı bir şekilde işlem yapınız.
    Bu mesajdan sonra hala hesabı istiyorsan sana diyecek bir söz yok bundan daha açık bir açıklama nasıl yapılır bilmiyorum.
  • 17-09-2009, 18:53:49
    #38
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilip bilmeden post kasma arkadaşım
    FAKE HESAP SATTI ALSIN BAŞKASINDAN BANA VERSİN
    SAĞLAM HESAP VERMEYECEKSEDE SATMASIN!
    kabul etmiyorum bu bir iftira fake hesap olmadığını daha önce yazdığım mesajlarda koyduğum caps ler ile kanıtladım



  • 17-09-2009, 18:54:12
    #39
    Sakin..

    Burası tartışma yeri değil eğer hesap numaranızı verirseniz kişi size ödemenizi geri yapacaktır.

    Eğer yok ben kabül etmiyorum diyorsanızda hiç bir hak talep edemezsiniz.
  • 17-09-2009, 18:57:33
    #40
    Üyeliği durduruldu
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilip bilmeden post kasma arkadaşım
    FAKE HESAP SATTI ALSIN BAŞKASINDAN BANA VERSİN
    SAĞLAM HESAP VERMEYECEKSEDE SATMASIN!
    sadece gülüyorum tamam sen haklısın :P
  • 17-09-2009, 19:01:45
    #41
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin..
    Burası tartışma yeri değil eğer hesap numaranızı verirseniz kişi size ödemenizi geri yapacaktır.
    Eğer yok ben kabül etmiyorum diyorsanızda hiç bir hak talep edemezsiniz.
    1-2 tl sini istemiyorum kendisinde kalsın -itraderim silinirse sevinecem ve diyer konularıma attğı İFTİRALAR ö.m atıyorum size

    Kolay gelsin daha cevap yazmıyacam
  • 17-09-2009, 19:16:15
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    amma uzatmışsınız konuyu.

    1-2 TL istemiyorsan adamda zaten yeni hesap veremiyor sana.E sende hesap numarası vermiyorsan bu konuştukların hepsi gereksiz boşu boşuna kendini savunmuşsun.1-2 TL ile ölmezsin.Oda bir yere varamaz.

    İlk başta report etseydin bu kadar büyümezdi ayrıca.
  • 17-09-2009, 19:20:29
    #43
    Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişiden alırken 2 tl'ye aldığınız hesap için 2tl'den başka geri ödeme talep edemezsiniz.
    Eğer almış olduğunuz hesap bir gün veya 2-3 içerisinde kapatıldıysa satan kişi tarafından zararının giderilmesi gerekmektedir.
    Zararın giderilmesi derken yeni bir hesap ve/veya verilen ödeme geri iade edilir.
    Hesap alan kişi illede hesap diye tutturamaz eğer satan kişi geri ödeme yapmıyorum veya zararını karşılamıyorum derse suçlu duruma düşer.
    1 araba aldınız 10 liraya, sonraki gün hemen müşteri buldunuz 100 liraya alacak ama arkadaşınıza verdiniz 1günlüğüne ve kaza yaptı şimdi arkadaşınızdan 10 lirami alacaksınız 100 liramı ?
    Lütfen herşeyi saygı çerçevesinde ve mantıklı bir şekilde işlem yapınız.
    Konudaki en mantıklı cevap.Diyecek başka birşey yok
  • 18-09-2009, 05:06:59
    #44
    Üyeliği durduruldu
    divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse şunu dile getirmemiş, o mailde Rapidshare, bizden izinsiz sitenizde hesap satışı yapamazsınız demiş ve bazı telif hakkı durumlarından bahsetmiş. Sadece yetkili sitelerde hesap satışı yapılabileceğini söylemiş, aksi durumda bunun illegal olduğunu söylemiş.

    O zaman r10 da yapılan hesap satışları da illegal oluyor, zira bildiğim kadarıyla r10, rapidshare yetkili satıcısı değil. Bu durumda rapidshare hesap satış işlemlerinin r10 da yasak olması gerekiyor, adsense hesaplarının satışının yasak olması gibi...
  • 18-09-2009, 06:26:47
    #45
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimse şunu dile getirmemiş, o mailde Rapidshare, bizden izinsiz sitenizde hesap satışı yapamazsınız demiş ve bazı telif hakkı durumlarından bahsetmiş. Sadece yetkili sitelerde hesap satışı yapılabileceğini söylemiş, aksi durumda bunun illegal olduğunu söylemiş.

    O zaman r10 da yapılan hesap satışları da illegal oluyor, zira bildiğim kadarıyla r10, rapidshare yetkili satıcısı değil. Bu durumda rapidshare hesap satış işlemlerinin r10 da yasak olması gerekiyor, adsense hesaplarının satışının yasak olması gibi...
    Sonuna kadar haklısın arkadaşım.

    Adsense hesap alım/satım 'ı yasakladığında nasıl r10'da adsense hesap ticareti yasaklandıysa, bunun da yasaklanması gerekir.