Ntie adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rapidshare premium 2011
93
●4.848
- 17-09-2009, 18:53:49kabul etmiyorum bu bir iftira fake hesap olmadığını daha önce yazdığım mesajlarda koyduğum caps ler ile kanıtladımCiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 17-09-2009, 18:57:33Üyeliği durduruldusadece gülüyorumCiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam sen haklısın :P
- 17-09-2009, 19:01:451-2 tl sini istemiyorum kendisinde kalsın -itraderim silinirse sevinecem ve diyer konularıma attğı İFTİRALAR ö.m atıyorum sizeNtie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin daha cevap yazmıyacam - 17-09-2009, 19:16:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.amma uzatmışsınız konuyu.
1-2 TL istemiyorsan adamda zaten yeni hesap veremiyor sana.E sende hesap numarası vermiyorsan bu konuştukların hepsi gereksiz boşu boşuna kendini savunmuşsun.1-2 TL ile ölmezsin.Oda bir yere varamaz.
İlk başta report etseydin bu kadar büyümezdi ayrıca. - 17-09-2009, 19:20:29Konudaki en mantıklı cevap.Diyecek başka birşey yokNtie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2009, 05:06:59Üyeliği durdurulduKimse şunu dile getirmemiş, o mailde Rapidshare, bizden izinsiz sitenizde hesap satışı yapamazsınız demiş ve bazı telif hakkı durumlarından bahsetmiş. Sadece yetkili sitelerde hesap satışı yapılabileceğini söylemiş, aksi durumda bunun illegal olduğunu söylemiş.divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman r10 da yapılan hesap satışları da illegal oluyor, zira bildiğim kadarıyla r10, rapidshare yetkili satıcısı değil. Bu durumda rapidshare hesap satış işlemlerinin r10 da yasak olması gerekiyor, adsense hesaplarının satışının yasak olması gibi... - 18-09-2009, 06:26:47Sonuna kadar haklısın arkadaşım.usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense hesap alım/satım 'ı yasakladığında nasıl r10'da adsense hesap ticareti yasaklandıysa, bunun da yasaklanması gerekir.

tamam sen haklısın :P