Ntie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakin..
Burası tartışma yeri değil eğer hesap numaranızı verirseniz kişi size ödemenizi geri yapacaktır.
Eğer yok ben kabül etmiyorum diyorsanızda hiç bir hak talep edemezsiniz.
1-2 tl sini istemiyorum kendisinde kalsın -itraderim silinirse sevinecem ve diyer konularıma attğı İFTİRALAR ö.m atıyorum size

Kolay gelsin daha cevap yazmıyacam