Sakin..
Burası tartışma yeri değil eğer hesap numaranızı verirseniz kişi size ödemenizi geri yapacaktır.
Eğer yok ben kabül etmiyorum diyorsanızda hiç bir hak talep edemezsiniz.
1-2 tl sini istemiyorum kendisinde kalsın -itraderim silinirse sevinecem ve diyer konularıma attğı
İFTİRALAR ö.m atıyorum size
Kolay gelsin daha cevap yazmıyacam