ya işte adam ne güzel demiş sana gel paramı geri verim diye.Verdiğin parayı geri al git başkasından al o zaman.O fiyata şuanda kimse rapid satmaz.Neden bu adam satsın ama dimi?İllaki hesabımı istiyorum diyosan bekle puanların 1998 olmasını o zaman açsın arkadaş sana bir hesap.
Amacım kimseyi korumak felan değil.Yalnızca mantıklı olanı söylüyorum.
Konuya uzak durayım izleyeyim diyorum ama göz var nizam var be arkadaşım bi ürün aldığında ürün sonradan bozulursa onun parasını nakit mi alıyosun yoksa değiştirilip yenisinimi veriyolar ???
divxklolik e gelince hesabın kapanmış tmm sen suçlu olmayabilirsin ama arkadaşın mağduriyetini gerekirse başkasından parayla premium alıp gidermelisin adı üzerinde bu TİCARET her zaman para kazanamazsın.