Konu
Rapidshare premium 2011
17-09-2009, 18:49:41
#36
Cevher
SpyKinq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam "divxkolik" adlı arkadaş neden 2tl ye sattığı hesap için geri 10tl ödesinki ? 2tl iadeyi kabul et olay bitsin burda sende açgözlülüğe kaçıyorsun..
bilip
bilmeden
post kasma arkadaşım
FAKE HESAP SATTI ALSIN BAŞKASINDAN BANA VERSİN
SAĞLAM HESAP VERMEYECEKSEDE SATMASIN!