SpyKinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam "divxkolik" adlı arkadaş neden 2tl ye sattığı hesap için geri 10tl ödesinki ? 2tl iadeyi kabul et olay bitsin burda sende açgözlülüğe kaçıyorsun..
bilip bilmeden post kasma arkadaşım

FAKE HESAP SATTI ALSIN BAŞKASINDAN BANA VERSİN

SAĞLAM HESAP VERMEYECEKSEDE SATMASIN!