Kişiden alırken 2 tl'ye aldığınız hesap için 2tl'den başka geri ödeme talep edemezsiniz.

Eğer almış olduğunuz hesap bir gün veya 2-3 içerisinde kapatıldıysa satan kişi tarafından zararının giderilmesi gerekmektedir.

Zararın giderilmesi derken yeni bir hesap ve/veya verilen ödeme geri iade edilir.

Hesap alan kişi illede hesap diye tutturamaz eğer satan kişi geri ödeme yapmıyorum veya zararını karşılamıyorum derse suçlu duruma düşer.


1 araba aldınız 10 liraya, sonraki gün hemen müşteri buldunuz 100 liraya alacak ama arkadaşınıza verdiniz 1günlüğüne ve kaza yaptı şimdi arkadaşınızdan 10 lirami alacaksınız 100 liramı ?

Lütfen herşeyi saygı çerçevesinde ve mantıklı bir şekilde işlem yapınız.