resime baktınmı bi benmi enayiyim herkeze para +
HESAP VERMİŞ
defalarca kez yazdığımı yine defalarca kez yazıyorum
sistem değişti 8000 premium puana hesap açılıyor bu sebeple yeni hesap açacak premium puanım yok o yuzden ücret iadesi (çokmu zor anlamak algılamak)
ayrıca
kime ürün değişimi kime ücret iadesi yapacağımı ben kendim karar veririm
sana yeni hesap verme mecburiyetim yok ister paranı geri veririm ister ürünü değiştiririm
burada senin hakkın olan tek şey diyelimki ben sana yeni bi hesap verdim o zaman şunu deme hakkın olurdu senden hesap aldım 1 gün sonra kapandı sana güvenmiyorum ben yeni hesap istemem bana paramı geri ver sadece bunu yapma hakkın var başka bir hakkın yok