• 18-09-2009, 12:06:57
    #64
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben cevap vereyim senin yerine.
    Sanırım 16-
    16 değil 13 yaşında.
    Bakınız detaylı bilgi
  • 18-09-2009, 12:11:53
    #65
    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 değil 13 yaşında.
    Bakınız detaylı bilgi
    şimdi anlaşıldı bu konu neden bu kadar çirkinleşti uzadı 8 yaşındaki çocuktan ne beklenirki
  • 18-09-2009, 12:14:00
    #66
    Üyeliği durduruldu
    8 değil hocam 13 .

    yav adam sana neden 9 tl verip hesap alsın delimisin 2tl ücretini al git ne uğraşıyosun daha adma ücreti geri iade ediyor :S. hem moderatör arkaşımızda açıkladı eğer ücreti almazsan hiçbir hak talep edemezsin. konularını baltalarım falan ne demek ?
  • 18-09-2009, 12:18:42
    #67
    SpyKinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 değil hocam 13 .
    yav adam sana neden 9 tl verip hesap alsın delimisin 2tl ücretini al git ne uğraşıyosun daha adma ücreti geri iade ediyor :S. hem moderatör arkaşımızda açıkladı eğer ücreti almazsan hiçbir hak talep edemezsin. konularını baltalarım falan ne demek ?
    resime baktınmı bi benmi enayiyim herkeze para + HESAP VERMİŞ
  • 18-09-2009, 12:19:17
    #68
    SpyKinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 değil hocam 13 .
    yav adam sana neden 9 tl verip hesap alsın delimisin 2tl ücretini al git ne uğraşıyosun daha adma ücreti geri iade ediyor :S. hem moderatör arkaşımızda açıkladı eğer ücreti almazsan hiçbir hak talep edemezsin. konularını baltalarım falan ne demek ?
    ne olucak bende yeni anladım 13 yaş o yaşlarımı hatırlıyorumda o zamanlar saygı diye birşey vardı şimdiki çocuklarda saygı yerini terbiyesizlik almış
  • 18-09-2009, 12:21:35
    #69
    PcManYaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 değil 13 yaşında.
    Bakınız detaylı bilgi

    ben 16 demedim
    16-
  • 18-09-2009, 12:22:09
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Beyler şu weledi alın başımdan beni rahatsız ediyor babasını arayacagım zopa yiyecek sonra bu arada ben frmkanka

    https://www.r10.net/1059483343-post394.html

    saygılar
  • 18-09-2009, 12:22:48
    #71
    CiciHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resime baktınmı bi benmi enayiyim herkeze para + HESAP VERMİŞ
    defalarca kez yazdığımı yine defalarca kez yazıyorum

    sistem değişti 8000 premium puana hesap açılıyor bu sebeple yeni hesap açacak premium puanım yok o yuzden ücret iadesi (çokmu zor anlamak algılamak)

    ayrıca
    kime ürün değişimi kime ücret iadesi yapacağımı ben kendim karar veririm

    sana yeni hesap verme mecburiyetim yok ister paranı geri veririm ister ürünü değiştiririm

    burada senin hakkın olan tek şey diyelimki ben sana yeni bi hesap verdim o zaman şunu deme hakkın olurdu senden hesap aldım 1 gün sonra kapandı sana güvenmiyorum ben yeni hesap istemem bana paramı geri ver sadece bunu yapma hakkın var başka bir hakkın yok
  • 18-09-2009, 12:23:33
    #72
    divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne olucak bende yeni anladım 8 yaş nedemek yaw ben o yaşlarda fasulye boncuk oynuyodum o zamanlar saygı diye birşey vardı şimdiki çocuklarda saygı yerini terbiyesizlik almış
    Saygılı olana saygım sonsuz örnek vereyim:
    TasarimEge
    AfMeSu (çok severim)
    v.b.. birçok kişi

    Saygı duyana saygım sonsuz
    Saygısız Olanada saygısızlığımda sonsuzdur
    Sor afmesu abiye 1 kere kötü söz ettimmi ?