ne olucak bende yeni anladım 8 yaş nedemek yaw ben o yaşlarda fasulye boncuk oynuyodum o zamanlar saygı diye birşey vardı şimdiki çocuklarda saygı yerini terbiyesizlik almış
Saygılı olana saygım sonsuz örnek vereyim:
TasarimEge
AfMeSu (çok severim)
v.b.. birçok kişi
Saygı duyana saygım sonsuz
Saygısız Olanada saygısızlığımda sonsuzdur
Sor afmesu abiye 1 kere kötü söz ettimmi ?