SpyKinq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 değil hocam 13 .
yav adam sana neden 9 tl verip hesap alsın delimisin 2tl ücretini al git ne uğraşıyosun daha adma ücreti geri iade ediyor :S. hem moderatör arkaşımızda açıkladı eğer ücreti almazsan hiçbir hak talep edemezsin. konularını baltalarım falan ne demek ?
ne olucak bende yeni anladım 13 yaş o yaşlarımı hatırlıyorumda o zamanlar saygı diye birşey vardı şimdiki çocuklarda saygı yerini terbiyesizlik almış