amma uzatmışsınız konuyu.

1-2 TL istemiyorsan adamda zaten yeni hesap veremiyor sana.E sende hesap numarası vermiyorsan bu konuştukların hepsi gereksiz boşu boşuna kendini savunmuşsun.1-2 TL ile ölmezsin.Oda bir yere varamaz.

İlk başta report etseydin bu kadar büyümezdi ayrıca.