Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
amma uzatmışsınız konuyu.
1-2 TL istemiyorsan adamda zaten yeni hesap veremiyor sana.E sende hesap numarası vermiyorsan bu konuştukların hepsi gereksiz boşu boşuna kendini savunmuşsun.1-2 TL ile ölmezsin.Oda bir yere varamaz.
İlk başta report etseydin bu kadar büyümezdi ayrıca.