divxkolik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn den söyledi sorununu küfür etti engelledi engeli kaldırdı küfür etti engelledi
msnde ya bana 14 tl verirsin ya yeni hesap verirsin yada r10 da bütün konularını satışlarını baltalarım dedi
o yüzden boyle yapıyor
Kuran üstüne yemin edim ben sadece Rapid hesap istedim yalan konuşma bide bana dediklerini hemen unutmuşsun heralde bulursam logları koyacam En kısa zamanda görürsün 'SS' Leri