
Resimde hem para iade hemde hesap açtım yazıyo
Benimkini Neden açmadın ?
defalarca söyledim premium puanım bitti hesap açacak puanım yok
1 konu açtım hesap satıcam diye adam geldi 30 tane mesaj yazdı
şikayet bölümüne yaz moderatörlere pm yaz mail yaz msn den yaz vs
dürüst düzgün birisi olsan konuyuda kirletmezsin forumuda yaptığın ayıptır satışı baltalama lafını hiç beğenmiyorum sen öyle diyorsun diye o tabiri kullanıyorum satışımı filan baltalamanda umrumda değil bana güvenmeyipte sizin üslubunuzda birisinin yazılarına itibar edecek birisi benden birşey satın almasın zaten