• 22-03-2009, 23:05:25
    #10
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen nesin ki gözüme batacaksın
    Ayrıca senin 4 günde sandboxtan çıktığına inanmıyorum.
    Belki sandbox un kavramını bilmiyor olabilirsin iyi araştır.
    Ve emir falan yok ortada sen açık açık tebrik için konu açmışsın.
    Ben ınsanım Aramızdakı tek fark senın gıbı burnum havada değil okadar Senı ınandırmayada mecburuyetım yok sadece burda sandbox'dan cıkdıgımı söyledım.Belkıde sızın sandbox ıle blgınız fazla değildir ? 4 saatte çıkanlar ble var.Forumu BIraz araştırırsanız görursunuz
  • 22-03-2009, 23:07:00
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ınsanım Aramızdakı tek fark senın gıbı burnum havada değil okadar Senı ınandırmayada mecburuyetım yok sadece burda sandbox'dan cıkdıgımı söyledım.Belkıde sızın sandbox ıle blgınız fazla değildir ? 4 saatte çıkanlar ble var.Forumu BIraz araştırırsanız görursunuz
    Haklısın
    4 saat ne kelime ben 3-5 dakikada çıkıyorum.Bir telefonuma bakıyor.
    Sen bana konu açma sebebini söylermisin , konuyu uzatmana gerek yok.
  • 22-03-2009, 23:09:47
    #12
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısın
    4 saat ne kelime ben 3-5 dkda çıkıyorum.Bir telefonuma bakıyor.
    Nekadar gereksiz konuşuyorsunuz ya Konu kirliligi yapmakdan zevkmı alıyorsunuz ne.Biraz Bilginizi artırın sonra bilmedıgınız konulara böyle yorum yapmayın lutfen

    Edit: Konuyu açma sebebım başlıgımdan belli olmuyormu sizce.Forumu araştırmadan mesj sayınız artsın dıye rastgele mesaj yazıyorsunuz forumu araştırırsanız sanbox'a girdim dıye konu açtım.Konuda yazılan mesajlarda yaptıklarımı söyledım.Bazı arkadaşlar kaç gun sonra cıkarsınız acaba bılgılendırmemı ıstedı burada haber verdık.Sandbox ıle ılgılı konu sonuçda ne olabılırkı
  • 22-03-2009, 23:11:17
    #13
    Üyeliği durduruldu
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nekadar gereksiz konuşuyorsunuz ya Konu kirliligi yapmakdan zevkmı alıyorsunuz ne.Biraz Bilginizi artırın sonra bilmedıgınız konulara böyle yorum yapmayın lutfen
    Kullandığım smileylerden yaşını tahmin edebiliyorum.Başka söze gerek var mı ?
    Bilgim yok çok biliyorsan anlat.
    https://www.r10.net/itrader.php?u=23352 şunları temizle öyle gel tartışalım.
  • 22-03-2009, 23:16:27
    #14
    Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığım smileylerden yaşını tahmin edebiliyorum.Başka söze gerek var mı ?
    Bilgim yok çok biliyorsan anlat.
    https://www.r10.net/itrader.php?u=23352 şunları temizle öyle gel tartışalım.

    Yaşımla ne alakası var ya.Nekadar boş konuşuyorsunuz ister 3 ıster 30 yasında olayım.Senın gıbı çok bilmişlik taslayıpda aslında bırsey bılmeyen ınsanlara anlatıcak zaman'ım yok.Burada gezıyorsanız ögrenmelisiniz.Burada tartışmak için konu açmadım.Sadece bilgi vermek için açtım.Amacınız dikkatlerı uzerınze çekmekse gelın kaynana prgramlarına cıkın konu kırlılıgı yapmayalım.
  • 22-03-2009, 23:17:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşımla ne alakası var ya.Nekadar boş konuşuyorsunuz ister 3 ıster 30 yasında olayım.Senın gıbı çok bilmişlik taslayıpda aslında bırsey bılmeyen ınsanlara anlatıcak zaman'ım yok.Burada gezıyorsanız ögrenmelisiniz.Burada tartışmak için konu açmadım.Sadece bilgi vermek için açtım.Amacınız dikkatlerı uzerınze çekmekse gelın kaynana prgramlarına cıkın konu kırlılıgı yapmayalım.
    Vaay espride yapıyormuşsun sen
    Bak sana sözüm madem paylaşım yapacan neden ilk mesajına eklemiyorsun yöntemlerini ? Lafı dolayıp durma cevabını ver.
  • 22-03-2009, 23:18:31
    #16
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşımla ne alakası var ya.Nekadar boş konuşuyorsunuz ister 3 ıster 30 yasında olayım.Senın gıbı çok bilmişlik taslayıpda aslında bırsey bılmeyen ınsanlara anlatıcak zaman'ım yok.Burada gezıyorsanız ögrenmelisiniz.Burada tartışmak için konu açmadım.Sadece bilgi vermek için açtım.Amacınız dikkatlerı uzerınze çekmekse gelın kaynana prgramlarına cıkın konu kırlılıgı yapmayalım.
    Ne gereksiz bir insansın sen ya. İ-trader -2 ve yüzsüz bir insan. Sandbox bölümünde Google Sandbox Hakkında sorular kimse senin sandbox tan çıkıp çıkmadığını merak etmiyor. Egolarını tatmin edeceksen başka yere git. Ne oldu yeni dolandırma tekniği için millet pm atacak sana sende para karşılığı çıkarayım diyeceksin. Başka hiç birşey değil.
  • 22-03-2009, 23:22:31
    #17
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gereksiz bir insansın sen ya. İ-trader -2 ve yüzsüz bir insan. Sandbox bölümünde Google Sandbox Hakkında sorular kimse senin sandbox tan çıkıp çıkmadığını merak etmiyor. Egolarını tatmin edeceksen başka yere git. Ne oldu yeni dolandırma tekniği için millet pm atacak sana sende para karşılığı çıkarayım diyeceksin. Başka hiç birşey değil.
    Sizin nekadar gereklı bır ınsan oldugunuz konusmalarınız ve sevıyenızden bellı oluyor zaten.Anlaştınızmı geldınız sızın gıbılerı para ılemı verıyorlar bıze ?
  • 22-03-2009, 23:24:46
    #18
    Üyeliği durduruldu
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin nekadar gereklı bır ınsan oldugunuz konusmalarınız ve sevıyenızden bellı oluyor zaten.Anlaştınızmı geldınız sızın gıbılerı para ılemı verıyorlar bıze ?
    Yavaş yavaş kırmızılaşıyorsun.
    Ayrıca terbiyeni takın, edebinle tartışıyorsan tartış yoksa sağ üstte Çıkış Yap var yıklıyabilirsin.