OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gereksiz bir insansın sen ya. İ-trader -2 ve yüzsüz bir insan. Sandbox bölümünde Google Sandbox Hakkında sorular kimse senin sandbox tan çıkıp çıkmadığını merak etmiyor. Egolarını tatmin edeceksen başka yere git. Ne oldu yeni dolandırma tekniği için millet pm atacak sana sende para karşılığı çıkarayım diyeceksin. Başka hiç birşey değil.
Sizin nekadar gereklı bır ınsan oldugunuz konusmalarınız ve sevıyenızden bellı oluyor zaten.Anlaştınızmı geldınız sızın gıbılerı para ılemı verıyorlar bıze ?