SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşımla ne alakası var ya.Nekadar boş konuşuyorsunuz ister 3 ıster 30 yasında olayım.Senın gıbı çok bilmişlik taslayıpda aslında bırsey bılmeyen ınsanlara anlatıcak zaman'ım yok.Burada gezıyorsanız ögrenmelisiniz.Burada tartışmak için konu açmadım.Sadece bilgi vermek için açtım.Amacınız dikkatlerı uzerınze çekmekse gelın kaynana prgramlarına cıkın konu kırlılıgı yapmayalım.
Ne gereksiz bir insansın sen ya. İ-trader -2 ve yüzsüz bir insan. Sandbox bölümünde Google Sandbox Hakkında sorular kimse senin sandbox tan çıkıp çıkmadığını merak etmiyor. Egolarını tatmin edeceksen başka yere git. Ne oldu yeni dolandırma tekniği için millet pm atacak sana sende para karşılığı çıkarayım diyeceksin. Başka hiç birşey değil.