• 22-03-2009, 23:25:57
    #19
    SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin nekadar gereklı bır ınsan oldugunuz konusmalarınız ve sevıyenızden bellı oluyor zaten.Anlaştınızmı geldınız sızın gıbılerı para ılemı verıyorlar bıze ?
    İşe yaramaz önce - tradeleri düzelt sonra gel burada konuş.
  • 22-03-2009, 23:31:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Sandboxdan bir kaç günde çıkılmaz bir kaç ayda çıkılır sizin o bir kaç günde çıktığınız dalgalanmadır.
  • 22-03-2009, 23:33:19
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Yaktım seni.
    https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...ilecektir.html sen benden link mi aldında iTrader veriyorsun.
    Kanıtlarını sunmaz isen banlanacaksın.
  • 22-03-2009, 23:34:00
    #22
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşe yaramaz önce - tradeleri düzelt sonra gel burada konuş.
    Dedımya kımın işe yarayıp yaramadıgı bellı sızın gıbı gereksız ınsanlar burada mesaj sayısının artması gundemde kalması ıcın tartışma yaratıyor.Sizin sevıyenıze sızın gıbı sevıyesızler ıner.Ben ınmıyorum sızle muabbet etmıyorum.
  • 22-03-2009, 23:36:11
    #23
    Sus yüzsüz gitmişin adama haksız yere i-trader vermişsin ne adamsın ya. Kişiliksiz herif.
  • 22-03-2009, 23:53:32
    #24
    4 günde sanboxdan çıkılmaz.Süzgeçden geçmişsindir.
  • 23-03-2009, 15:58:49
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ay değil senelerini veriyor çıkmak için 4 günde imkansız dışı bişey