SeraBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 gün sonra sandbox'dan çıktım.
24
●1.348
- 22-03-2009, 23:31:52Üyeliği durdurulduSandboxdan bir kaç günde çıkılmaz bir kaç ayda çıkılır sizin o bir kaç günde çıktığınız dalgalanmadır.
- 22-03-2009, 23:33:19Üyeliği durdurulduYaktım seni.
https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...ilecektir.html sen benden link mi aldında iTrader veriyorsun.
Kanıtlarını sunmaz isen banlanacaksın. - 22-03-2009, 23:34:00Dedımya kımın işe yarayıp yaramadıgı bellı sızın gıbı gereksız ınsanlar burada mesaj sayısının artması gundemde kalması ıcın tartışma yaratıyor.Sizin sevıyenıze sızın gıbı sevıyesızler ıner.Ben ınmıyorum sızle muabbet etmıyorum.OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2009, 15:58:49Üyeliği durdurulduay değil senelerini veriyor çıkmak için 4 günde imkansız dışı bişey