Konu
4 gün sonra sandbox'dan çıktım.
22-03-2009, 23:33:19
#21
Z.YÜKSEL
Üyeliği durduruldu
Yaktım seni.
https://www.r10.net/reklam-alimi-rekl...ilecektir.html
sen benden link mi aldında iTrader veriyorsun.
Kanıtlarını sunmaz isen banlanacaksın.