Yaşımla ne alakası var ya.Nekadar boş konuşuyorsunuz ister 3 ıster 30 yasında olayım.Senın gıbı çok bilmişlik taslayıpda aslında bırsey bılmeyen ınsanlara anlatıcak zaman'ım yok.Burada gezıyorsanız ögrenmelisiniz.Burada tartışmak için konu açmadım.Sadece bilgi vermek için açtım.Amacınız dikkatlerı uzerınze çekmekse gelın kaynana prgramlarına cıkın

konu kırlılıgı yapmayalım.