Nekadar gereksiz konuşuyorsunuz ya

Konu kirliligi yapmakdan zevkmı alıyorsunuz ne.Biraz Bilginizi artırın sonra bilmedıgınız konulara böyle yorum yapmayın lutfen
Kullandığım smileylerden yaşını tahmin edebiliyorum.Başka söze gerek var mı ?
Bilgim yok çok biliyorsan anlat.
https://www.r10.net/itrader.php?u=23352 şunları temizle öyle gel tartışalım.