SeraBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ınsanım Aramızdakı tek fark senın gıbı burnum havada değil okadar Senı ınandırmayada mecburuyetım yok sadece burda sandbox'dan cıkdıgımı söyledım.Belkıde sızın sandbox ıle blgınız fazla değildir ? 4 saatte çıkanlar ble var.Forumu BIraz araştırırsanız görursunuz
Haklısın
4 saat ne kelime ben 3-5 dakikada çıkıyorum.Bir telefonuma bakıyor.
Sen bana konu açma sebebini söylermisin , konuyu uzatmana gerek yok.