Sen nesin ki gözüme batacaksın

Ayrıca senin 4 günde sandboxtan çıktığına
inanmıyorum.
Belki sandbox un kavramını bilmiyor olabilirsin iyi araştır.
Ve emir falan yok ortada sen açık açık tebrik için konu açmışsın.
Ben ınsanım Aramızdakı tek fark senın gıbı burnum havada değil okadar

Senı ınandırmayada mecburuyetım yok sadece burda sandbox'dan cıkdıgımı söyledım.Belkıde sızın sandbox ıle blgınız fazla değildir ? 4 saatte çıkanlar ble var.Forumu BIraz araştırırsanız görursunuz