Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen nesin ki gözüme batacaksın
Ayrıca senin 4 günde sandboxtan çıktığına inanmıyorum.
Belki sandbox un kavramını bilmiyor olabilirsin iyi araştır.
Ve emir falan yok ortada sen açık açık tebrik için konu açmışsın.
Ben ınsanım Aramızdakı tek fark senın gıbı burnum havada değil okadar Senı ınandırmayada mecburuyetım yok sadece burda sandbox'dan cıkdıgımı söyledım.Belkıde sızın sandbox ıle blgınız fazla değildir ? 4 saatte çıkanlar ble var.Forumu BIraz araştırırsanız görursunuz