Z.YÜKSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısın
4 saat ne kelime ben 3-5 dkda çıkıyorum.Bir telefonuma bakıyor.
Nekadar gereksiz konuşuyorsunuz ya Konu kirliligi yapmakdan zevkmı alıyorsunuz ne.Biraz Bilginizi artırın sonra bilmedıgınız konulara böyle yorum yapmayın lutfen

Edit: Konuyu açma sebebım başlıgımdan belli olmuyormu sizce.Forumu araştırmadan mesj sayınız artsın dıye rastgele mesaj yazıyorsunuz forumu araştırırsanız sanbox'a girdim dıye konu açtım.Konuda yazılan mesajlarda yaptıklarımı söyledım.Bazı arkadaşlar kaç gun sonra cıkarsınız acaba bılgılendırmemı ıstedı burada haber verdık.Sandbox ıle ılgılı konu sonuçda ne olabılırkı