Norm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
118
●7.319
bu aynı tepkiyi 0.000001$ veren reklamverenlerde gösterelim mi arkadaşlar ? protesto edelim mi kaldıralım 10 günlüğüne adsense reklamlarını ? kaldırmıyalım demi günde 6 saat içerik girelim do-follow link kasalım ekmek parası cıksın hayırlı işler

.Adsense reklamı daha çıkmıyor o sayfada.Ne çabuk banlattılar adamı be :P