• 06-08-2009, 15:12:43
    #64
    Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aaa, ne kadar ayıp. Adam gelmiş süper gelir sağlayabileceğimiz milyon Dolar'lar kazanabileceğimiz bir bilgiyi biz saflara sunuyor, öğretiyor.
    Baltalamayın lütfen konuyu. Ben bu arkadaş sayesin de milyon Dolarlar kaldıracağım.

    W4rez sitem yok ama ***** sitem olduğu doğru.
    Ama ***** site de Adsense kullanmıyorum ben.
    Helal demedim hem. Hilesiz dedim. Okuduğunu anlayamama gibi bi' durum var galiba sen de?

    hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
  • 06-08-2009, 15:12:43
    #65
    Nasıl kazanıyorsun? Oraya pop-up ile hit mi gönderiyorsun?
  • 06-08-2009, 15:13:39
    #66
    Üyeliği durduruldu
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
    Pron1ck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam resmen gelmiş konu açıyor ben dolandırıcılık yapıyorum diye.Ben reklam veren olarak reklamlarıma alakası olmayan kişilerin gelmesini istemem.Bu adam alakası olmayan kişileri reklamlara tıklatarak para kazanıyor.Resmen hırsızlık başka birşey değilki bu.Ve gelmiş buraya ben hırsızlık yapıyorum sizde hırsızlık yapın gibilerinden konu açıyor.Hırsızlık yazmasada o manaya geliyor bu konu.
    Bu hırsızı banlıcak online mod yokmu acep ?
  • 06-08-2009, 15:15:35
    #67
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hımm ozaman üyelerine nasıl adtech reklamlarına tıklarım diye düşun artık popupmu açarsın veya video önüne koyup zorlamı tıklatırsın bilmiyorum.Eminim hile yoktur
    Yok yeğen, melasef yok. Benim o taraklar da bezim olmaz.
    Daha fazla yazmayacağım bu konuya. Baltalamayalım, sen bilgi aktarmaya devam et.
  • 06-08-2009, 15:18:15
    #68
    Üyeliği durduruldu
    O örnek aldığınız avrupalı webmaster gencler facebook'ta gruplar kurup adsense tıklamaları yapıyor, blackhat kavramını ortaya atıyor yabancı kardeşimiz iki kurnazlık yapmış ki google kendisi söylüyor herşey sonuç içindir diye yok tıklarlar yok pub ver yok şikayet edelim eheheh ilginç bu aynı tepkiyi 0.000001$ veren reklamverenlerde gösterelim mi arkadaşlar ? protesto edelim mi kaldıralım 10 günlüğüne adsense reklamlarını ? kaldırmıyalım demi günde 6 saat içerik girelim do-follow link kasalım ekmek parası cıksın hayırlı işler
  • 06-08-2009, 15:18:52
    #69
    yabanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha öncede size söyledim banlansam bile 2.5 milyar bana yeter diye
    ayrıca çok zorunu gidiyor sen kazanamıyorsun galiba birşeyler
    Ben şikayet etmicem seni eden birileri çıkar zaten tık aldığın siten, buda oraya reklamı açtığın sayfa hırsızlık yapıp burda dalga geçmenin acısını çekersin artık

    Edit: Link kaldırıldı ***** siteye yönlendirmiş sitesini.
  • 06-08-2009, 15:19:27
    #70
    bu konuyu silmenizi istiyorum.
  • 06-08-2009, 15:21:01
    #71
    Üyeliği durduruldu
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şikayet etmicem seni eden birileri çıkar zaten tık aldığın buda oraya reklamı açtığın hırsızlık yapıp burda dalga geçmenin acısını çekersin artık
    Sanki bu adam banlanmış gibime geliyor .Adsense reklamı daha çıkmıyor o sayfada.Ne çabuk banlattılar adamı be :P
  • 06-08-2009, 15:22:13
    #72
    Pron1ck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanki bu adam banlanmış gibime geliyor .Adsense reklamı daha çıkmıyor o sayfada.Ne çabuk banlattılar adamı be :P
    Diğer domain banlı galiba başka sitesinden açtırmış reklamı